Salam Akhir 2010 (Thanks to Pasukan Malaysia)

YAHOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Memang riang ria rasa hati sebab esok CUTI! Terima Kasih dan Tahniah sesangat kat Pasukan Malaysia sebab jadi punca untuk segala kegembiraan seluruh rakyat Malaysia juga Indonesia yang bekerja di Malaysia :-)


Kalau tidak, mesti harini aku lemau-lemau pergi kerja kan. Hampir setiap minggu kejap HQ, kejap site. Aku naik pening dan letih yang amat-amat ni - SANGAT OKE?!  Rasa nak sangat pamper kan diri dengan pampers je..ops..typo error.. Rasa nak sangat pamperkan diri di SPA. Grrr..Bila nye nih!

Memula aku bosan tengok semua blog buat entri 30 Dec Cuti - Malaysia menang AFFTwitter Rio Ferdinand - Blog Awek Khairul Fahmi (kenapa BF aku tak jadi keeper eh) dan bla bla bla. Tak pasal-pasal aku pun terjebak buat jugak sebab aku tak mampu dah nak cakap yang aku GEMBIRA SEY! Gembira sebab aku ada my own sweet time yang lama untuk ucapkan salam akhir untuk 2010. ByeBye 1st January 2010 to 31st December 2010. 


Thanks for the moments. Daaaaa!!!!!




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment

Featured Slider