Narnia (The Voyage of The Dawn Trader) - Thanks Cosmo Sponsor Tickets!

Ha, panjang pulak letak title kat atas nun. Ya betul minggu lepas saya telah dua kali tengok cerita Narnia tau. Mentang-mentang dapat 10 tickets free dari Cosmopolitan. Eksyen ulang-ulang tengok. Cuba pakai duit sendiri. Sekali seumur hiduplah gamaknya.


.:: Pinjam picca Cadlynn ::.

Back to Narnia, aku actually masuk wayang lambat sikit on Saturday. Dah la tu duduk seat depan sekali - baris C tapi tengah. Satu family kitorang semua termiss permulaan cerita. Nasib adik aku sorang tu dah tengok Narnia 3D. So..takdelah clueless sepanjang cerita tu. Tapi esoknya Sunday keluar dating beria-ia nak make sure masuk awal pasal taknak sejarah semalam berulang.

Watak lain biasa jer cuma ada watak baru iaitu Eustace - merangkap sepupu kerek si Edmund & Lucy Pevensie. Lucy makin besar makin comel :-). Diringkas kan Narnia TVTDT ni agak ringan sebab kita boleh bajet lah apa yang berlaku. Cuma kali ni dia kembangkan lagi tanah jajahan Narnia. Besar jugak eh..Narnia ni.. - To the end of the world! Sebut ni kena jerit-jadi sebut lagi sekali..TO THE END OF THE WORLD!!!!!!!!!!


Kesimpulan untuk cerita musim cuti sekolah ni. Aku rate Rapunzel - 4.5 , Narnia - 4 & HP7 - 3. HP7 maybe ada yang tak setuju tapi..mungkin faktor jalan cerita slow & cinema condition buat aku rate HP7 - 3. Whatever it is..sila tengok rapunzel ye - Bak kata-kata member Rapunzel ~ Classic Disney Magic!

m

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 comments:

  1. oMG! 10 tickets? tgk smpai juling la zura... haha

    ReplyDelete
  2. Pergh...10 tiket..tp 2 tiket aku pinjam utk jual ke lalan..wakakaka

    ReplyDelete

Featured Slider