Does Benefiber Benefit To Me?



Dua minggu sudah dapat, tapi ragu-ragu dan konfius mahu mencuba. Sample je pun kan.

Satu hari aku tersedar jeans favourite aku boleh dipenuhi daging pehaku tanpa ada ruang udara..terus terkejut macam budak aneroksia yang berat badan ternaik 50g. Adoi...sejak dah lama tak aerobik, berenang,  bersukan etc.. senyap-senyap je dia naik. Tak bagi petanda langsung. Grrr..!

Atau aku yang buat-buat tak paham?

Tu yang tetiba teringat aku ada dietry fibre iaitu BENEFIBER. Sungguhpun aku ada amik fibre brand lain jugak kat rumah tapi why not try yang ni pulak. Mention kat sini taste-free dan just campurkan je dekat soft food/drink favourite korang. Macam sup ke, kopi ke, teh ke...erk tempoyak boleh ker?


Fiber tu apa? Fiber tu serat.. Senang cerita fiber ialah satu 'benda' penting buat korang mudah ergh-ergh (perkataan last, sila baca sambil kerut dahi).. silap..silap.. kasar sangat explanation tu. Fiber ni memudahkan proses penghadaman yang menyebabkan kamu mudah buang air B. Jadi bila sistem lancar - membuang sudah - lemak badan terhapus sekali ikut air B..gitu? Oh sesuka hati bagi explanation tanpa rujuk mana-mana. Tapi lebih kurang gitu ler rasanya.

So sementara aku mencuba those yang nak sample ni silalah klik ke BENEFIBER


m



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. aku pon redeem gak sample ni tapi die terdampar je kt rumah tu..cer sample tu coklat ke..aiskrim ke..mesti sampai2 terus aku balun kan? haha

    ReplyDelete
  2. tgk packaging ingatkan perisa guava..hehe

    ReplyDelete
  3. "Part 3" pulak datang menyerang. layan jelaa....^_^

    ReplyDelete

Featured Slider