Capek + Cuti = Cowabanggaaa!

Aku kalau gi travel &  balik rumah hari Ahad, mesti esoknye Isnin dah start kerja. Jaranglah cuti. Kadang susah nak dapat pun pasal dah cuti lama ada hati lagi nak sambung lagi hari Isnin. Sigh!

Anyway, hari ni aku sangat bangga sebab harini aku dapat cuti..yeay..yeay..Apa harus aku lakukan eh.

Yang pasti aku nak buat apa yang patut aku buat before New Year. Yang tak berkenaan jangan kacau yer..lagi-lagi yang berkaitan office. Aku cutilah ooii !

*Mode Bahagia*

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 comments:

  1. oi! apsal aku kene buat report bos..haha
    bukan nr ke acting....grrrr...tekanan betul~ hahah

    ReplyDelete
  2. cuti aku tggl seketul jek huhuhu...bru smpi dri jhr kul 2pgi..klu panda tgk aku sure dia igt kami adik beradik

    ReplyDelete
  3. @CaDLyNN
    ek..itu report cutt off day 20 hb ker..? kalo malas longgok jer besok..haha.. :-)

    ReplyDelete
  4. @sya

    haha...sya boleh aku war2 kat berita ni..panda dijumpai di malaysia..ahha...

    ReplyDelete
  5. weh cepat upload gambar pizza. aku nk cilok. hahahaha... xsempat nk snap mknan korang haritu :(

    ReplyDelete

Featured Slider