Parti buih kat office

jeng..jeng..jeng...entri ni takde satu gambar aku dengan buih punnnn...

Harini kat dept aku sunyi jer pasal ada 2 out of 6 yang tinggal. Bos & Senior 2 sudah balik raya kat Filipina. Senior 1 pergi site kat Kuantan. Junior pergi site kat Port Dickson. Aku pun semalam dah gi site kat Shah Alam. (Ha, lynn...tak reti2 nak gi site ker..ahahahaha). Maka tinggal lah aku ngan dak lynn ni..

Kami berangan nak buat parti buih dengan sabun berbusa yang tidak meninggalkan bau hapak pada pakaian..Nak join...? JJJJommmmmm...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






"Kring..kring..." *sigh...sapa kol? kacau mood kitorang nih*


Nasi Tambah:
Entri best-best takleh nak post pasal gambar tarak..

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. nk join gop...adekah kene berlakon n galak seperti wanita jugak???

    hahhaha....xmo aq...lagak2...:)

    ReplyDelete
  2. hahahaha....nikmat betul tinggal berdua..
    eh..yela..bile aku nk pegi shop ni? kuantan dah lame memanggil2 ni~ haruskah aku menyambung entry ko ni disana~ hehehehe..atau aku copy paste jerk..keh3x..

    ReplyDelete

Featured Slider