Rapunzel (Tangled) - Patut Tengok!

Quick update sementara tunggu isyak. Pasni satu family nak pergi tegnok Narnia pulak! Surprising abah pun ikut jugak. Selalu group tengok midnite ialah aku, mama & dua orang adik paling last. Tapi memang dari 1st Narnia pun abah folo tengok kat cinema + takde bola la kot.


Back to above topic, tak bajet pun nak tengok Rapunzel. Tadi sampai TGV Bukit Raja with BFF pukul 2 pm. Yang terdekat movie Rapunzel. First expectation aku macam tak best tau. Macam kartun Rapunzel biasa yang aku tengok dari budak hingusan lagi. Rupanya silap siot.




Biasalah Disney mestilah ala-ala fantasi gitu. Tapi serius memang cukup fun, fantasy, feminine, fumour (humour). Siapa belum tengok silakan tengok segera ye. Bawak sekali anak dara comel anda. 


Semua character dalam cerita ni aku suka, setiap semuanya dikaitkan dalam cerita ni sehingga habis.So jangan sesaat pun korang layan vibrate handphone korang yer :-)


Lagu pun best. Aku suka lagu "Ibu tahu apa yang terbaik untuk anak". Title sebenar jap lagi cari. Walaupun dinyanyikan oleh orang tua jahat tapi lirik dia best.


Okey. Takat ni dulu. Daaa......




Kesimpulan - ini bukan tipikal Rapunzel. Ini Rapunzel yang diperbaharui. Eceh!


Pics by google image.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 comments:

Featured Slider