2ND CONTEST : THIS IS MY FAMILY




* Kita bacakan hadiah-hadiahya dulu ye abang Halim (Roda Impian)*

Pemenang Tunggal akan menerima hadiah bernilai
RM100
(RM50 Wang tunai + RM50 Ole-ole)
p/s: Hadiahnye memang satu je pun.


Dan buat julung-julung kalinya..terimalah penyertaan ku.


Keluarga Sembilan Puluh Sembilan

(Actually ni bukanlah gambar yang aku nak letak..tapi dari last week aku cari2 tak jumpe...so temporarily aku boh yang ni dulu ek sebab nak tag orang. Sebab tu description bawah ni aku cancel dulu.)


Gambar boleh buat poster sinetron bertajuk "Keluargaku di Rumah Susun"


Keterangan Gambar: Sungguhpun gambar ni takde aksi-aksi melompat ala-ala confirm menang (kenapa kalo kalau gambar melompat confirm menang eh?!), tapi sangat bermakna buat aku. Gambar di ambil pada Aidilfitri pertama 2010. Setelah 4 tahun barulah kami dapat bergambar di hari raya sekeluarga sebab adik yang tengah tu eksyen takmo belajar universiti dalam negara *wink*




Mahu join jugak..?
ulangan hadiah ye abang Halim..


Pemenang Tunggal akan menerima hadiah bernilai
RM100
(RM50 Wang tunai + RM50 Ole-ole)


Apa tunggu lagi, klik gambar untuk join contest ini. Jangan lupa baca syarat penyertaan di blog MUNNYRA AZMIE






Cadlynn jangan buat2 tak tau..sila join contest ni. Sesapa nak pun boleh join.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 comments:

  1. best best..gud luck eh..

    ReplyDelete
  2. ceh...tau la aku pembaca setia blog kisahnye...ekekeke...errr...bestnye hadiah..ok2 nnti aku buat~

    ReplyDelete
  3. wow! ade contest! ramainye family sis... :)

    ReplyDelete
  4. @AdiaLuze
    salam kenal :-) eh..tuler..moga-moga menang yer..gambar yang saya nak sampai ke sudah tak jumpe..haha..

    ReplyDelete

Featured Slider