Keyword paling yukss!

Bukan selalu aku cek keyword. Tapi ada sekali tu paling terkejut beruk bila aku cek ada keywords yang tengah tu. Cerita main s3xs dengan bos??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yang magnifique lancome tu memang pasal aku pernah buat product review pasal perfume baru Lancome.

Yang cuci the musical tu memang sah sah la aku ada buat entri aku tengok Teater Cuci The Musical II.(Nak tengok Natrah II - sapa mau sponsor?)

Setahu aku lah, dalam entri aku tak pernah ada perkataan s3xs. Siap tambah widget search lagi kat bawah blog nun, sebab tak percaya nyer pasal (nampak, aku siap tukar huruf e kepada 3 semata-mata nak tunjuk blog aku bersih dari perkataan s3xs). Camono plak bole sosat ket blog den. Kalau bos tu logik ler sebab ada lah jugak aku type perkataan bos kan.

Aku peliklah ngan orang yang type perkataan yuks kat atas nun. Korang ni  dah angau sangat ke ngan bos korang ni sampai ada imaginasi begitu. Mengucap..mengucap...ewww...yuks..uwekk..hak tuii...!





.:: Terkejut sehingga nak keluarkan gambar dari border (sekali lagi) ::.

Mostly keywords kat blog aku semua dok cari pasal tempat makan, especially bulan ramadhan haritu yang kebetulan banyak sangat agenda berbuka kat luar hampir tetiap minggu. Aku memang suka share food review, pasal aku pun kalau nak gi makan tempat baru mesti cari info kat blog dulu. So kalau, kamu-kamu nak tahu apape pasal makan silalah klik LABELS k.u.n.y.a.h-k.u.n.y.a.h:-)



m

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 comments:

  1. kadang2 keyword tu boleh tersesat melalui bloglist.. hehe..

    ReplyDelete
  2. hahahhahah.. sabo je le... apa punya orang daa... despredo kot...

    ReplyDelete
  3. errrr....

    t dh privatekan blog.. x sure u dh accept @ belum..

    kalau belum, nanti nk ur emel add, nak invite u..

    ruziawatibukhari@yahoo.com

    tq & take care

    ReplyDelete
  4. hah???pelik2...ade jugak manusia cenggini..huhuhu.. :D

    sis, ezma dah abes exam lorr..yeay! :D

    ReplyDelete
  5. Wow! Terima kasih! Saya selalu ingin menulis dalam sesuatu situs saya seperti itu. Dapatkah saya mengambil bagian dari posting Anda ke blog saya?

    ReplyDelete

Featured Slider