Tag dari Bunbun

Sila jawab dalam borang OMR menggunakan pensil 2B walaupun ini soalan subjektif.

Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
Apa susah..dia tikam belakang, saya tikam depan-depan. Kalau dia cakap belakang tak suka saya. Hah, ini Jebat durhaka nak bagitau depan-depan "Aku tak suka engkau - Ada Aku Kisah Ko Nak Mengata Aku!! "
*Uih...sabar-sabar, nak mengamuk apahal minah ni*

6 org di hati anda ?
1) Ayah & Ibu
2) Adik Beradik
3) Si jantung Manis
4) BFF
5) Saudara sebelah ibu & Bapa & mentua *eh dah ada ker*
6) Cikgu-cikgi dan pensyarah

.:: Jawapan no 1) - 2) ::.

.:: Jawapan no 3) - 6) ::.


[Tiada dalam gambar]

.:: Jawapan no 5) ::.

Anda rasa anda comel ?
Si Manis Jantung Sweetheart pernah cakap saya comel. Saya tak rasa pun begitu. Tapi saya terima dengan redha..haha..

Single or taken ?
Kalau isi form status perkahwinan, single itu bujang. So i'm single but taken!

.:: Sila abaikan kulit dehydrate itu ::.

Blog yang anda suka ?
Blog yang memula buat aku register as blogger ialah Cosmopolitan. Jadi haruslah suka. Blog yang korang suka, semua saya suka.
Blog macam Hanis Zalikha, Red Mummy, Cik Epal, GT etc. semua toksah la sebut..memang automatically orang akan suka. Goblog je saya tak suka (^_^)

Adakah bilik anda kemas setiap hari ?
Kali terakhir ada orang gaji ialah ketika saya darjah 4. Jadi faham-faham sendiri la yer.

.:: Tak patut betul maid tinggalkan bilik saya tak berkemas ::.

Lagu terakhir yang anda dengar ?
Tak sempat taip. Sebab time buat entri ni, tengah pasang radio. Bila nak jawab lagu terakhir je, itu Hot FM cepat sangat tukar lagu lain. Sekarang ni Aurora, eh dah tukar lady gaga, eh..

Last text message ?
lalala..

Last phone call ?
tadi

Hari terakhir anda menangis ?
Hari Khamis tahun?

List lima faberet colour anda ?
BiruMerahHitamPutihUngu


Website yang paling anda suka ?
Facebook! damn addicted!!
http://kisahnye.blogspot.com *promo blog nampak -lebey arr*

Orang terakhir anda ber"ym" ?
SoheeSuhaila *uit skang kau bz eh*

Game yang anda paling suka ?
Sudoku! *bertahan tak buat kerja lain demi sudoku*

.:: Suka print dari web ni - oh patutla A4 asyik habis ::.

Adakah anda peminat MCR ?
MCR  = MyMoms Chicken Rice oleh Linda Onn?? Oh saya pernah makan sekali je. Oklah..kenyang!
*pura-pura tak paham soalan*

Apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?
Perasaan saya sedikit terganggu.

Anda rasa tag ni best ?
Uhhh Bestnyerrrr...
*nada paling menjengkelkan + mulut herot sedikit*

.:: Oh ..kalau best jari tunjuk bawah?? ::.

Tag lagi 10 orang .
Kepada 10 orang terakhir follower saya.
Anda di tag!
Kababom!!!

_
Pesanan untuk orang yang anda tag ?
10 orang lain tidak dapat di tag kerana anda tak jawab tag ini. Sila jangan pura-pura anda tak tahu!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. hahahaha. ape daaaa. cantek cincin tuuuu :D muehehehehehehehe:))

    ReplyDelete
  2. aiyaaaaaaaa... tag ko yg dulu pun aku tak sempat buat lg.... ko marah tak? hahahaha.....

    ReplyDelete
  3. to cik bunbun:
    cincin jer cantik..yelarr jari tak cantik..hehe..

    ReplyDelete
  4. To fizamior:

    takper...aku pun ada tag yang tak dijawab lagi...haha..

    ReplyDelete

Featured Slider