Road Trip with My Broadband

Sekarang ni saya ada hobi baru. Hobi yang membuatkan saya rasa sentiasa taknak berenggang dengan dunia jalurlebar ni. Saranan kerajaan la katakan. Eh kata ada rebat untuk cukai pendapatan, isi haritu tak jumpa pun. Bulan-bulan kami bayar(-_-). Eh, apa tadi?? Hobi baru kan..Ni masuk cerita cukai-cukai pulak..Sungguh tak lurus ke titik Straight to the point aku ni.

Pernah dengar "Social Networking"? Hah itu la hobi baru saya. Sket-sket nak update status kat FB. Nasib Twitter saya tak aktif sangat. Friendster/Myspace langsungla sebulan sekali belum tentu login.

Itu belum lagi nak berblogging,bloghopping,blogjog,usha nuffnang & segala bagai related dengan blog.Nak tengok updated video project alpha lagi (takpe episod 8-10 ada kat bawah entri ini yer). Jenguk-jenguklah (^_^).

Sapa-sapa yang ada Iphone ke, Blackberry ke, boleh la update direct dari phone je. Tapi yang takde?? Terpaksalah bawak si lappy ke hulur ke hilir. Nasib sekarang bag si lappy pun dah comel & funky, kalau tak,terpaksa lagak salesman ke hulur hilir bawak bag ala Breifcase si  lappy tu.


Ingat tak last entri lepas saya pasal pergi Port Dickson tu. Itulah perangai paling tak pernah saya buat bila ada trip - bila balik bilik resort je dok mengadap internet - bersocial networking punya pasal. *addicted teruk betul* Lagipun saya bawa broadband. Sukahatilah kan. Even sekarang ni kemana-mana sahaja broadband comel ni akan ada dalam poket saya. Nanti senang nak cucuk kat lappy BFF saya in case saya lepak rumah dia. So jom-jom join hobi baru saya, sambil jalan-jalan sambil jadi the most updated!! Wallaweh!!

.:: Boring-boring je, cucuk tang ini ::.













:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Project Alpha Season 2 is presented by

Adidas Action 3

and supported by

P1 and MAS

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 comments:

  1. zura..org ramai dok sebok ngan nuffnang project alpha 2 tue..best ke projek tue..x paham la..mmg sgt2 bjinak ngan dunia blog ne...

    ReplyDelete
  2. to nouriyuko:

    Actually Project Alpha ni satu medium untuk blogger2 malaysia menonjolkan diri diorang..

    cuba visit www.projectalpha.com.my.

    macam2 info & contest ada.
    Kalau agak-agak nak jadi hebat seperti finalist blogger dlm project alpha bolehla tengok video/blog diorang.

    Sangat recommended utk newbie :-) - like me too..

    ReplyDelete

Featured Slider