Satu April. Dua Ribu Sepuluh Terlewat Sudah!!

SRK
Dia,
Selalu jadi wakil rumah/sekolah. Bersukan memang top 3. Malah siap jadi olahragawati sekolah lagi.
Saya,
Takat sukaneka itu sahajalah kehebatan saya T_T

SRA
Dia,
Selalu naik pentas amik hadiah bila ada penyampaian hadiah. Selalu masuk kelas no. 1.
Saya,
Selalu naik pentas buat persembahan aje. Kelas pun turun naik.

Men. Rendah
Dia,
Start Taekwondo dengan tali pinggang hijau, kalau sepak papan confirm pecah.
Saya,
Start Taekwondo dengan tali pinggang putih, kalau sepak papan confirm kuku kakiku pecah.

Men. Atas
Dia,
Dapat tawaran masuk MRSM Jasin.
Saya,
Dapat tawaran masuk Sek Teknik Klang.

After SPM
Dia,
Memilih masuk matriks Kuala Pilah.
Saya,
Memilih sambung diploma. Itupun di Shah Alam aja.

Degree
Dia,
Nun jauh di seberang pulau pinang sana sambung belajar.
Saya,
Still dekat Shah Alam.

Post Graduate
Dia,
Belajar sehingga ke New Zealand.
Saya,
Oversea pertama pergi pun Indonesia.

Love
Dia,
Kini berkahwin dengan suami tercinta dan memiliki Rifqi yang comel
Saya,
Bekas pengapit kahwin dia dan memiliki kekasih tercinta

.:: Trade mark kaki angkat sebelah dia ::.


Birthday
Dia,
Satu April
Saya,
Dua puluh sembilan March


Kami sangat berbeza. Hanya zodiac kami sahaja yang sama.

Pun begitu sekelumit pun saya tak pernah iri hati dengan dia.

Kerana...

Dia,
Sahabat sejati ku
Saya,
Sahabat sejati mu

SITI NURBAIZURA BT MD ZAIN

Selamat Hari Jadi yang ke 27 ini!

.:: Celebration tahun lepas.Tahun ni?? ::.


P/S: Maaf sangat-sangat sebab terlewatkan buat entri ini untuk kamu. Namun entri kamu itu paling touching  bagiku..T_T

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. ade gak entri utk aku?? huhu..
    tenkiu my BFF (^_~)v

    ReplyDelete
  2. To Baizura Zain :

    Off course mesti ada...Ur Welcome my BFF *wink2*

    ReplyDelete
  3. To Dict MFG :

    thanks ya...dia memang kawan dari sek rendah till now..rumah kitorang pun dekat aja..

    ReplyDelete

Featured Slider