My Dream Destination


Wah..Nuffnang/Project Alpha bagi topik kegemaran saya sangat-sangat.

Sebelum ni saya tak pernah pergi oversea. 
Malah bila dah setahun kerja dulu pun, Singapore pun belum jejak lagi.
Sehinggalah pada tahun lepas saya dikejutkan oleh Si Manis Jantung Sweetheart saya dengan percutian idaman bersama-sama rakan-rakan melancong dia sempena harijadi saya. Yeah ke Bandung!! Yihaa...Itulah punca passport pertama saya dan hari itu jugalah saya hilang handphone T_T yang merupakan hadiah harijadi dari Si Manis Jantung juga. 
*Padan muka hilang kan handphone langsung tak dapat hadiah berbentuk barangan* 


 
 .:: Salam sore semua. Sirap Bandung ngak ada ::.

Makcik saya seronok bila tau saya ada passport, langsung ajak follow dia pergi bercuti ke UK tahun itu jugak..Err..arr..macam tak rela je..tapi bak kata mak saya.. duit kadang-kadang kalau telalu simpan, at the end habis tah mana-mana jugak. Cosmo Ladies la katakan..So itulah percutian saya yang kedua ke luar negara. Anyway dulu pas diploma saya nak sangat sambung kat UK. Dah apply pun tapi tak usaha cari biasiswa. So nak pergi dengan apa kan..Kira yang ni balas dendam dulu-dulu tak sambung belajar sana.


.:: Oh abaikan tudungku yang melekuk itu ::.

Tapi...saya tetap ada percutian idaman saya. 
My own "To Go List".
Antaranya:

Visit Adik Saya Konvo

 
.:: Err..sangat ingin pergi tapi..masa sangat hampir. Visa pun tarak ::.


Honeymoon Idaman Saya


.:: Bajet pergi sini honeymoon indah macam Winter Sonata ker ::.


Getaway BFF Saya

.:: Ingat nak visit BFF kat Bangkok+Songkran Festival tapi budak rumah merah berkumpul plak. Takut ::.


Kepuasan Diri Saya

 
.:: Bestnyer dapat pergi Middle East Umrah/Haji kan::.

Korang-korang semua ada percutian idaman jugak? Rajin-rajin lah tengok website MAS. Dulu saya pergi UK dengan MAS tau. 1way ticket around RM480++. Tapi balik dah penuh so terpaksa ambil yang mahal. Time tu cuti semester so ramai student UK cuti balik Malaysia. 
Bayangkan kalau saya awal sket mesti dapat beli return pada harga murah tu jugak kan.

MH Low Fares pun service superb macam business class tau!
(Sudah compare dengan makcik saya- dia naik business, i naik ekonomoney ajer (*_-)
Rancanglah percutian anda kay!
Dapatkan offer best-best from MAS barulah syiok!

 


Check out the Project Alpha Seoson 2 video here. Stay Tune :-)
M











:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Project Alpha Season 2 is presented by
Adidas Action 3
and supported by
P1 and MAS
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



_


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. best kalo
    dpt honey moon kt stu hehe

    ReplyDelete
  2. To aqish basir:

    mesti BEST kan honeymoon situ macam dalam semua cerita Korea. (Best huruf besar - kasi hint)
    :D

    ReplyDelete
  3. wah bestnya dpt pi UK :)
    aha ni geram la project alpha bagi topic best masa i busy nak exam.. tsk.. tak sempat buat.. ~

    ReplyDelete
  4. to ilyani:

    takpe..sabar2..next topic u buat kaw2 yer..kasi jadi highlight dalam facebook/project alpha cam topik my favourite sport tu.. :-)

    ReplyDelete

Featured Slider