Kasut Kegemaran Anda?

Alamak, telah di tag dari ezma.
Baru sedar selama ni tak pernah terpikir pun kasut kegemaran saya apa.
Yang pasti saya amat mudah tertarik dengan sandal/kasut warna putih.
Pantulan lampu kedai ke warna putih  kasut buat saya mudah terpengaruh dengan colour itu.
*Sangat mudah kena tertipu.huh*

Ermm. Saya bukanlah seorang feminine sangat, so saya..alamak..malulah..

Calon-calon anugerah kasut saya adalah seperti berikut:

Flip Flop Sandal
Kalau setakat hang out kat mamak ker kopitiam ke flip flop sandal atau istilah melayunye selipar pun dah cukup. Sekarang pakai Gisselle Budchen Ipanema. Best dari Crocs sebab getah dia lembut jer. Mary Janes Crocs saya dah letak tepi, apa nak buat?

.:: Saya punya colour purple ::.


.:: Saya punya colour hijau ::.

Leather shoes
Currently wearing shoes from Timberland. Oh sapa-sapa ada hati tolong jangan beli model ini. Design dia buat belakang kakiku cacat sampai sekarang. Sampai kat rumah pun abah tegur kaki tu melecet ke. Obvious kan??

.:: Kasut ni jahat - rosakkan kulit saya ::.


Trainers
Time study dulu sangat suka sangat style ini especially from Adidas. Sangat practical & sporty too.Oh ye, saya seorang yang sporty tau. In fact sekarang pun sama, tapi tak dan nak beli baru.

.:: Yang itu banyak kenangan ::.

High -Heel
Oh, sangat jarang pakai. Kalau pakai pun Sabtu Ahad je kot sebab ada kenduri.haha..Dating pun malas nak pakai sebab nanti jalan lembap. Si Manis Jantung sweetheart saya tu jalannya laju sangat. Susah nak kejar nanti *erk bukan orang dating jalan slow melow ker*

.:: Ada satu camni, tapi bukan Jimmy Choo la, Vincci aja ::.


Pumps
Sangat suka kasut bertutup sebab boleh lindungi kulit kaki gebu saya..i loike!




Safety shoe
Inilah kasut kegemaran kalau pergi site. Sentiasa ada dalam kereta. Tapak depan dia ada besi tau. So in case la ada cubaan merompak kereta, ketuk aja guna kasut ni. Confirm koma setahun!
.:: Dulu punya - eh mana pergi kasut ni ek? ::.


.:: Current punya tapi sudah comot - yang ni barula feminine sket::.




Alamak..sangat tak Cosmo Girl la citarasa kasut saya ni.
Tapi banyak-banyak pun tak terpakai.
Tak pernah pakai pun ada.
Lagipun bukan nak buat runaway kan. 
As long kamu comfortable sudah.


Those yang tengah baca entri ini. 
Anda semua di tag tentang kasut kegemaran anda.
GOTCHA!!



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 comments:

  1. hehe..yg heels tu btol..kalo ezma nak dating pon itu incikFAIZ tak kasi pkai heels..memang la seksi..tp jalan lembab..buatnye kite nak berkejar masuk cinema..lgsg jadi lambat...hehehe...

    nway, tengs buat tag ezma..hehe.. :)

    p/s: ezma dah abes exam!! yuhuu!!!!baru abes paper ptg td.. (^_^)v

    ReplyDelete
  2. Leather shoes~kasut ne nmpak mcm selesa jek..mncucuk kaki ek..baru ingat nk try...agugu

    ReplyDelete
  3. To ~eZmALiZa~:

    Tau takper..lelaki ni patutnye dating dengan perempuan kena jalan pelan2..barulah rasa macam kita yang punya..kan.kan..hehe..

    ReplyDelete
  4. To nouriyuko:

    Depan ok, belakang dia mencucuk sket la..kena pakai stoking..baru selelsa jalan-jalan..takpelah kan dah terbeli..

    ReplyDelete

Featured Slider