Hadiah Harijadi

and hey...i'm back on track yaw...!

Assalammualaikum...{tak jawab dosa}

Lama jugak aku tinggalkan blog ni. Sunyi, sepi dan sendiri aku benci. Lama jugak tak blogwalking kat lelaman favourite. Entah-entah mereka sudah kecik hati dengan aku :-( {PADAN MUKA KAU}

Tahun ni, ada tiga hadiah harijadi paling best. Tapi apasal 3? Saja je hadiah-hadiah ni nak bagi peringatan yang 30's is coming kann. Sigh. Terus cuak.

TEMPAT KETIGA

Kalau ingat pasal entri WORDLESS WEEK aku, maka korang akan pahamlah apakah hadiah kategori tepat ketiga aku ni. Kesinambungan itu, dah masuk 2 kali le jugak aku buat HIV test & 5 kali le jugak aku buat pemeriksaan X-ray  sepanjang aku hidup.

NAIB JUARA

Semalam 2/4, status FB aku sudah betukar dari IN A RELATIONSHIP TO .... kepada ENGAGED TO ... Harap maklum ye. Oh...kena buat HIV test lagi sekali, debaran tau kena cucuk jarum.

JUARA KESELURUHAN

Blog ini akan ada domain sendiri. pasni korang tak perlu tulis dot blogspot sebab kita dah berdot com. Terima kasih Litte Mama Diary. Tak sia-sia join contest dia :-)


Tahniah kepada ketiga-tiga pemenang hadiah harijadi aku. Seperti biasa, naib juara akan lagi menyerlah macam yang berlaku dalam mana-mana rancangan realiti TV. hehe :-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 comments:

  1. wahhh..congrats on your engagement..
    patut la sepi, ingatkan merajuk ape dah..

    p/s aiskrim pisang tu,cuba cari kat peti nestle..harga dia rm1 je..haha tlg promote lak..
    sama2 perakk la nanti :D

    ReplyDelete
  2. wah! congrats on ur engagement ..semoga panjang jodoh :)

    Recently: hari minggu kita makan Homemade Steamboat

    ReplyDelete
  3. ko menang ek contest tu..congratsss kisahnye.com :P

    weh, nnti tepek gambar 2/4 ritu ek...aku tak keluarkan hp aku bile ade kamera canggih..segan seyh... :p

    ReplyDelete
  4. 1st - hepi besday...sori lambat wish huhu
    2nd - congrats on ur engagement...nnt jgn lupa jmpt yek mse majlis beso...:)

    ReplyDelete
  5. congratz zura.. byk cite best ni.. nnt review majlis tunang k :)

    ReplyDelete
  6. sudah tunang? senyap2 jekkk... nk tgk gambar? :D

    ReplyDelete

Featured Slider