Rupanya tak semua suka Macaron

Last time ada beli promo kat Milkadeal. Macaron!!!


Thanks to Piqa Bakery. Akak ni siap hantar ke rumah lagi. Bukan senang nak dapat servis cenggitu. Cumanya before nak dapat tu agak lama lah jugak berdingdong melalui email dengan dia. Kalau awal sikit dah boleh buat hantaran  tunang haritu :-)



Akak tu confuse dengan cadlynn. Salah satu nama kami start huruf 'M'. So akak tu ingatkan aku dah claim sebelum ni. Padahal itu adik cadlynn yang order guna address rumah aku. Huhu.

.:: Yang oren tu mama gigit tak habis makan ::.

So, balik rumah, abah dah simpan dalam fridge. First ngap aku, kaler purple. Terus terasa eww...manisnya... Sungguhpun dah pernah try Laduree Macaron kat Burlington Arcade, yang ni terasa sanggattt manisssnya..

.:: Purple antara paling manis ::.

Yang paling sedap antara semua tu, flavour coffee. Rasa natural je. Yang strawberry pun quite manis.. Tapi jangan terkejut. End up aku ngap sekali enam ko. Baru tersedar. Aku ni kuat makan manis ke..?

.:: Hijau flavour coffee ::.

Adik aku gigit sikit pastu dah tak nak. Mama aku pun ngap sikit, letak balik. Bukan tak sedap, nanti-nanti dia sambung katanya. Manislah tu kan. Pun begitu, terubat lah jugak hati nak merasa Macaron yang aku idamkan dari August 2009. Lama kan baru dapat. Aku malas nak cuba nasib beli macaron mahal-mahal tapi tak sedap.  Nasib ada deal murah kat Mikladeal. I like!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

14 comments:

  1. i pn xpnh try lg. tp diorg ckp mmg manis.
    i likeeee. sebb dye comel! :)

    ReplyDelete
  2. tertarik dgn warna warninye tu tp blm ade rezeki nk merasa. Tp dah byk org ckp manis sgt2..

    ReplyDelete
  3. teringin gak nk mkn macaron tu. so kesimpulan nyer sedap ke x?

    ReplyDelete
  4. kalo takat sorang nak rasa beli la dalam 3 ketui cukup ler kot...sebab memang mannnnissssssssssssss kalah kuih kelantan kot...hehehehehe...tapi dia tetap sedap...cuma jangan salah pilih flavour :-)

    ReplyDelete
  5. its so lovely to look at but I find too sweet for me and the price does not justify.

    ReplyDelete
  6. me tak paham la napa macaron ni mahai nau padahal just simple je the ingredient and cara buat pun kacang *cewah, me tak penah and tak pandai buat pun..ehhehe* tapi still...... mahaiiii..kena buat research ni apsal over priced

    homemade vanilla cinnamon spread

    ReplyDelete
  7. waaa.mcm sedap.mahal tak ek? tak pernah try ag nieh, heeeeee

    ReplyDelete
  8. kat ofis tak boleh nak bagi komen...

    ni balas dendam...tak pernah makan lah benda ni..sedap tak? rasa macm mana ek?

    ReplyDelete

Featured Slider