Bermarathon cari Official Photographer

Salam kawan-kawan semuaaaa!!



Apakah ciri-ciri utama nak cari OP ek..? 

Harga macamana yang dikatakan reasonable?

Apa important thing yang perlu ada dalam package kita?



Sedih sekali, OP waktu E-day hari tu, telah di book dari tahun lepas pada hari wedding aku nanti. Sigh! Yang booking tu pulak jiran 40 aku merangkap rakan sebaya.




Yang bestnye kalau dengan kawan, kita boleh kautim harga murah, nak gambar itu, nak gambar ini, demand itu, demand ini. Sedih.. sedih.. :-( Kawan lain pun ramai jugak, cuma aku kureng sikit lah dengan hasilnya plus ada yang buzy plak.


.:: Oke yang baju hitam pun ada DSLR, mau jadi OP ku? ::.


Last month ada 1 member kawin, dia amik package CST. Terus terpikat dengan video dia. Best gila! Terus rasa malas pikir nak amik yang sama jugak. Bila aku mintak quotation, baru tau... CST ngan Candid Syndrome tak sama dik.. kata akak tu. psstt (diorang punye price ni reasonable tak?)




Apa-apa pun still hunting... nak yang Jom Jimat aje..peduliklah sapa pun, janji hasil kerja mantap, harga tak membunuh. Kamu-kamu yang budiman share info please :-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

9 comments:

  1. ada suggetion, hafizudin hamdan..
    price reasonable.. hasil kerja tqa sgt3 suka..

    boleh try tanya dia,

    http://hafizudinhamdan.com/

    =)

    ReplyDelete
  2. oi..jgn lupe pasal uniknye pulak...kesian kami.. :p

    ReplyDelete
  3. Sekarang ni ramai photographer palsu... DSLR dah murah... Tiru shot orang yg dah belambak2 kat internet. Photoshop sikit. Print album. Setel

    Semua orang claim dia photographer....

    ReplyDelete
  4. saya amek masa sebulan jugaklah tengok website,blog,FB tanya kawan2 hantar emel..yang saya pasti saya memang tetapkan bajet..which is only RM1500 untuk nikah,sanding,outdoor,custom+sticky+gamba besar2 and memang saya jumpa..dia cuma minta book kan otel je sebab org bt pahat jugak

    zura,kalau awak memang bajet besar (e.g rm3000) untuk OP,banyak yang cantik2 awak boleh dapat.

    ReplyDelete
  5. Zura..ni kwn skolah kite..TOMPEL

    http://jomkitakawen.blogspot.com/

    tak tahu ok ke tak...

    Lepas tuh sebenarnya aku nak bagi kau link budak nama Nawal (blog ini perempuan jujur)..tapi aku cek dah takde...

    dalam tuh dia bagi semua MA, OP segala...

    anyway jumpe la seketol dua pasal dia dekat sini...photographer dia Paeyhack cam tuh ah nama kot

    http://salima-makeupartist.blogspot.com/2010/10/picture-nawal-from-peveyhackcom-rashdi.html

    ReplyDelete
  6. my new entry,maybe it can help you =)
    http://noipunyablog.blogspot.com/2011/04/mencari-opofficial-photographer.html

    ReplyDelete
  7. kamu-kamu thanks for info...kena study sumber korang ni secepat mungkin..kiranya assignment this week :-)

    Sesapa ada info ..bagi ler lagi...sharing is sexy yeww :-D

    ReplyDelete
  8. cantik la pic tu..spontan
    skrg ramai sgt dh jd photog...
    tgal nak pilih jek :)

    ReplyDelete

Featured Slider