Blogger dengki ke blogger dengki?

Terkejut bila nak usha blog semalam. Aku klik thru blog cadlynn pun tak jadi. Aku search blog sendiri guna google pun tak jadi. Aku type url pun tak mau. Semuanya jadi gini.




Hati mula pikir..weh blogger mana dengki dengan aku ni. Ada yang tahu ke email & password aku nih. Ke aku ada buat kesalahan publish entri yang menyalahi terma Blogger.com. Berdebar la jugak. Tangan tak IT cam aku ni, kalau prob menjelma haruslah kaget kan..


Lepas dah tenang, aku pun klik kat perkataan biru atas tu. Then log in masuk password. Tapi dia suh kita register handphone pulak. Ni yang aku risau kena register handphone nih. Pas verify, then terus ok. Pheww..Nasib baik! (mula terpikir nak guna password ultra-dasyat nih. Nak elak scam.)



Sorrylah eh..terpikir blogger mana plak dengki tadi kan.Mungkin technical problem oleh Blogger.com jer. Anyway, anything can happen. Dunia tanpa sempadan kata. So korang-korang watchout ya!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. ha..kan betul aku ckp takleh masuk blog ko...sib baik dah ok :)

    ReplyDelete
  2. ey, biar betul..takut ahh..mmg tgh hot pasal malware spyware skrg ni..kdg2 komen2 kawan bloger masuk kat spam..maybe dh kena attack kot..

    ReplyDelete
  3. Ehh..knp jadi cam tu?? kalo la one day nnt jadi pada sy.....risau nyer....habis citer kita tak dapat diabadikan lagi....OMG!~

    ReplyDelete
  4. lynn...mekasih hihglight!

    kak tiha..ituler...ni pun tengah mikior next protection action.

    dahlia...a'ah..terpikir gak..alah..nnt cerita2 semua camner..adoii..

    ReplyDelete

Featured Slider