Alkisah Template Baruku

First, harap maklum aku ni bukanlah si pinky. Aku suka biru dari dulu lagi. Kalau dok asrama, baldi, hangar,sepit baju etc mesti nak biru yang ala-ala baby blue tu. Sampai kawan aku cakap "malas mintak pandangan ko, mesti kata biru lawa".

Lately pas dah bekerja je, aku banyak guna pink. Sebab, pink adalah shantek! Apa-apa pun in pink adalah shantek! Tu last time blog aku kaler pink. Tapi cacat pasal header die tak menjadi and aku separa malas nak explore.

.:: Sedih tinggalkan yang lama ::.

Ingat tak, last year ada cakap nak buat header baru kan, so cuti ni memang lah aku gigih buat header. Aku bajet nak letak gambar kat header. Then, nak pinjam lappy adik sebab dia ada photoshop. 

.:: Header yang dah buat tak pakai ::.

Tetiba, sedang aku search info pasal "something BtootB (tak moh tulis penuh konon)". Terjumpa lah satu blogger ni nice jer layout die. Aku terus ke link layout dia pakai. Pas godek2 semua layout, maka aku berkenan sangat dgn yang sekarang aku pakai ini. Sangat simple. Malas pikir panjang, aku rembat je la. Ada satu layout ni mesti korang tau sapa punya kan. Rupanya die pun amik dari sini kot. Ha, teka siapa pakai layout ni dulu?

.:: Ika Radiusite.hehe ::.

The best part ialah, blog Yummy Lolly siap bagi header design untuk aku tepek kat blog aku nnt, so takde lah jadi masalah like last time tuh -layout ada, header nak kena edit sendiri which is aku tak pandai. And, Yummy Lolly pun tak kedeks ilmu, rajin bagi tips macam-macam. So, kalau kamu ada info pasal blog lain yang ada template shantek, share2 lah disini yer.

Dahlia, harap menjawab persoalan you :-) (Tak sabar nak tengok template baru dahlia pulak..hehe). Cadlynn, tak dapat join group blog pink lor..adoyai..

Nasi tambah: Umm..still nak kena edit arrangement kat column tepi nih.Kalau sesiapa yang tak termasuk dalam list..tunggeww...jangan merajuk na...


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 comments:

  1. ooo..gitu alkisahnye...hahaha....ezma suke biru jugak!!

    p/s:tp baju dlm loker byk pink color..heh? :))

    ReplyDelete
  2. Akak dlu beberapa kali tukar layout..harap takmo tukar lg..hihi :)

    ReplyDelete
  3. simple, nice and yg penting tulisan mudah dibaca:)

    ReplyDelete
  4. ceh..siap buat alkisah tukar template..hahaha
    meh aku wat alkisah templateku berhantu..wahahaha

    ReplyDelete
  5. wah layout baru :) cantik cantik :))

    ReplyDelete
  6. Awk ni sgt membantu betOL...i will try dear.tqvm

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

    ReplyDelete

Featured Slider