Satu Januari Dua Ribu Sepuluh

Ini adalah salah satu cerita yang aku tak sabar nak cerita..apa lagi pasal tahun barula..masih tak lewat lagi kan..CNY belum lagi jadi mode tahun baru belum habis lagi..*huh..apa signifikasinyer?*

Plan dengan kawan nak gather kat karaoke konon-konon mini party "2009 as a bachelorette la" *bachelorette yer - no bachelor* TAPI tak jalan pun. Sudahnye aku dengan seorang kawan pergi MidValley sudah...awal pagi lagi dah naik komuter *lama sungguh tak lakukan hobi ini - hobi ke?* manakala kawan pula dari pagi lagi sudah memacu Gen-2 dari Muar..kesian die..itupun die yang sampai dulu dari aku yang kat Lembah Klang ni!..sungguh memalukan

kami nak tengok cerita Sherlock Holmes (sbb sgt rindu trip ke London dulu - jom pergi lagi!), tapi waktu aku baru sampai stesen pantai dalam, kawan call cakap "weh, camner aku nak beli tiket kat MidValley, beratur panjang sampai dah keliling bulatan kat tengah ni" apa..? tak apala kita makan dulu..Jadinya, sampai sahaja aku dengan termengah-mengah dek kerana berebut jadi yang pertama keluar komuter *orang lambat memang begitu* kami terus ke Madam Kwan's makan..


Fish & Chip - itupun "Si Jari bercincin" tak larat habiskan

Nasi Bojari - cadagan kawanku

Tukang Ganbar cakap kalau snap gambar senget baru cantik!!
(eh ada telur la tersorok bawah ayam)

Ini aku yang snap-cantik jugak kan!!
(Si Cepat gembira dibelanja Si Lambat)

Habis makan & gossip, terus ke One Utama pulak, sebab sana ada 2 panggung wayang *kelakar plak sebut camtu*. Yes, dapat jugak beli tiket setelah bersusah payah cari parking & berlegar-legar antara TGV & GSC kat OU tu.. (semata-mata nak cek Q mana yang tak panjang)

Malam itu tidur rumah kawan di Ampang. Tidur ke?? haha..Perempuan kalau dah berjumpa tak cukup 24hrs nak bergossip.

Esoknyer, sebelum balik kami singgah di Wong Solo sebab aku kepingin sangat nak makan Ayam Penyet. Selesai makan aku dihantar ke STAR Ampang.Sungguh kuno aku sebab tiba-tiba aku mati kutu macamana nak balik rumah..rupanye kene turun Masjid Jamek dulu, lepas tu naik PUTRA pulak ke KLSentral.. *nampak sangat aku dah lupakan hobi aku ni*


 Set Nasi Ayam Penyet & Jus Alpukat (Avocado) - kenapa bagi tempe satu je?


Slurpp..Kali ni camera tak senget tapi aku yang senget..hahah!




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment

Featured Slider