Buah cempedak di luar pagar, saya budak baru belajar

Puas dari tadi saya kelik-kelik website panduan bagaimana ingin menambah title di header saya..template yang saya guna ni kedekut..ada ke patut tulisan header die suruh tambah sendiri *haha - aku yang tak faham-faham walaupun dah jenuh aku ulangkaji*

Itu yang jadinya apabila tiba-tiba header saya tidak masuk dalam kotak nya..Lantaklah..mengantuk dah ni..kalah buat assignment *universiti dulu tak pulak kau rajin macamni*

Jadi sesiapa yang tersinggah sini..tolonglah bagi saya panduan langkah demi langkah supaya blog saya tak kelihatan cacat...*wa...mau nangis ni*.




Mungkin reference ini boleh membantu:
http://www.eblogtemplates.com/quirky-valentine/

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 comments:

  1. Mommy,

    Ini mmg totally kena main coding..time baby nye blog mula tukar template mmg agak susah..dengan header dan menu atas semua..luckily baby tau coding so masih boleh solve!

    Mommy kena banyak baca comment pada author template ni..tengok instruction dia..kalo takleh contact baby ye.. Bila free Baby tulun..

    eda

    ReplyDelete
  2. itula pasal...jenuh dah test gitu gini sampai sakit pinggang..amik kau tak pasal2 cacat tang title..susah2 amik template baru la...tunggewww..hehe

    p:s/ nak kene minta bantuan org pakar "ala org yg sampai ade perivet blog tu..hehe"

    ReplyDelete
  3. errm...tp memuler ngok tue x der la nmpak weird sgt..still look ok for me...~

    ReplyDelete
  4. @mizzura: testing..baru tambah butang reply to comment.

    ReplyDelete

Featured Slider