k.i.s.a.h.n.y.e

PERCUBAAN MIC..TESTING..TESTING..1..2..3..4..

salam...

haha.. tergelak aku. mana taknya, aku ni dari dulu nak blogging tapi dok tangguh-tangguh rupa-rupanya dah setahun aku register!!! apakah??!! Asalnye aku dok register dalam blogspot sebab nak bagi comment dalam cosmopolitanmalaysia.blogspot.com (favourite magazine nih), pastu tahun lepas macam-macam gambar aku dah tangkap konon-konon nak masuk dalam blog yg tak kujung tiba ni.Itu belum lagi, story yang aku dah taip dalam microsot words *skemanya sebut* konon-konon nanti-nanti boleh post...haha..

aku ade banyak kisah nak diceritakan...jadi...tunggewwwww...zassss *wahid melodi, pinjam style yer*.


sailormoon?? lama tak tengok kartun ni.dulu siap kumpul komik lagi..

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment

Featured Slider