Pernah Main BUMPER CAR?

Saya tak boleh terima ape yang berlaku pagi tadi.. Buat pertama kali dalam sejarah SPM saya pergi langgar kereta orang!!! Waktu tu lampu merah kat bukit. Jadi bile lampu hijau, masuk gear satu dan jalan dan "bump!".. Aduhai.. Mengapala saya terlajak.

Sangat TENSI!!!

Nasib kereta die kereta Iswara yg dah lame..(Kalau BMW?? - nampaknye aku jadi drebar die sebulan). Kereta saya paling teruk..Bumper yang baru tukar bulan lepas pecah *dengar sekali lagi "baru tukar bulan lepas!"*, lampu ok tapi ada goyang sikit, plate pecah, Body depan kemek lagi sikit nak langgar radiator yang aku baru ganti tahun lepas..*beristighfar*

Dugaan betul..$$$$??? T_T

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment

Featured Slider