Ragam Percutian!

Stress betul..disebabkan semalam dah main bumper car di jalan raya maka hari ini pergi kerje terpaksa naik kereta-pi. Ok jugak ada driver..tapi driver ni jemput saya awal sangat :-(

Pelik betul bila nak cuti esok, time tulah macam-macam kerje datang..dugaan..dugaan..situ belum masuk isu bumper car lagi.takpelah saya akan tinggalkan duit untuk bapa saya hantar repair nanti. Abah, tolong ye..!

Balik singgah Mid Valley sekejap sebab nak ke Pengurup Wang Berlesen *Skema betul* kegemaran saya - Wawasan Money Changer - Sebab situ antara yang terendah. (Siapa ada tempat lagi murah sila beritahu saya ye...untuk destinasi seterusnya : D). Tapi disebabkan tempat itu bernama Pusat Membeli Belah, maka saya pun terbeli dan terbelah di sana sehingga lupa dah pukul 10.00 malam.*Hei, kau bajet driver kereta panjang nak tunggu kau!*

Barang untuk percutian saya esok tak kemas lagi. *Maka apa erti To do list yang engkau buat?*. Tapi saya dah kumpulkan, tinggal nak susun supaya banyak ruang kosong. Mak ngah saya cakap saya expert packing. Sebab waktu ikut dia pergi trip ke London selama 10 hari, saya hanya bawak satu bag besar dan satu backpack. Itu tak termasuk barang-barang yang saya shopping di sana.Mula-mula Mak Ngah pesan kena beli bag lagi satu, takpun tumpang bag diala..tapi at the end die terkejut - cukup..! rahsianya? (Jangan terkejut kalau dalam kasut clark yang anda beli ada keychain di dalamnye..ahaha)



Jangan pelik kalau tiba-tiba kene ikut trend pakai jaket dua lapis 
semata-mata dah tak muat dalam luggage:-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 comments:

  1. saje nak share :)

    http://story4future.blogspot.com/2012/04/money-changer-yg-murah.html

    ReplyDelete

Featured Slider