Rindu mereka.. (PART 2)

Dalam Rindu mereka.. (Part 1), aku ada cakap dua sessi kan. So Part 2 ni sesi malam plak. Haha. Macam kerja shift plak rasanya. Kitorang berkarok kat Just K family Karoake, The Mines Seri Kembangan.


.:: Kak oii, tak yah la nak kepak tangan tu, tak keluar sayap pun ::.

Sessi malam adalah activity private dan hanya orang yang dapat souvenier famous amos je yang terpilih untuk pergi.kikikiki. Actually, ni semua satu department aku. Department aku mmg sikit je orangnya. Kalo ramai, takdenya nak bagi famous amous, aku bg chocolate chip lebih coklat jer...haha..

.:: Dari kiri : Private Company, Private Hospital, Private School & Saving Private Ryan ::.

Yang tercorok belakang nun ialah Prebet Badul...kikikikiki...maaf ya buk..



Walaupun 3 tahun aku lunch hari-hari ngan cadlynn, beraktiviti sosial dengan cadlynn, tapi ni first time aku berkaraoke dengan dia. hahaha.. Dia nyanyikan lagu karma dari kumpulan cokelat..."selamat tinggal sayang..bila umurku panjang..lalalala... " Huwaa.. mentang-mentang ni farewell aku, semua dok nyanyi lagu selamat tinggal... nasib takde yang pilih salam akhir ke, andai ku tahu ke.. sebab aku rasa tu lagu menjurus ke arah...   nakmati

.:: Kiri Maia Ahmad, kanan Mulan Kwok, cer teka lagu apa? ::.


.:: Bingit sangat ke diorang nyanyi? ::.

.:: Yang pegang mic cool je, yang tak pegang penuh ekspressi.. lontarrrrkan kata kak Ogy ::.

.:: Yang malu tunjuk ekspressi pun ada.. Tarik habis kononnya ::.

.:: Nyanyi sambil ketawa berdekah ~ Hebat! ::.

Antara lagu nyanyian aku ialah elyana - kalis rindu aka lagu feveret, zombie-the cranberry song. Nadirah yang pakai shwal tu cakap "weih ni penyanyi asal ke.." sejibik eh? Kalo nak masuk Kilauan Emas nanti boleh la aku bawak lagu ni, confirm menang. Antara yang teringin nak nyanyi, lagu Mirae  sekali takde. Yang ada semua tulisan nippon. Mana nak paham..

.:: Saat terakhir bersama mereka ~ semua mata bengkak ::.

Lagu yang paling last kitorang nyanyi beramai-ramai, tangkap leleh la jugak masing-masing.  Mesti aku disayangi kan. kikikiki.. Kitorang nyanyi lagu Season in the sun dan Swear it Again dari kumpulan HidupBarat Westlife. Huwaaaaa...bengkek semua orang sebab lagu ni aku yang pilih..hahaha.. masing-masing terasa nak rebut tisu gitu...(perasan).

Last sekali, ucapan penghargaan dari setiap orang. Ayat bos aku paling best " You must love your job but never love your company".. sambungan lagi, "if you feel to come back we always open for you..." nangesssssssssssssss T_______________T

Bos, i memang sayang nak tinggal tapi i have to go.. "Kerna terpaksa, aku melangkah pergi..." - Lagu Francissca Peter. Bengkek, time aku nyanyi lagu ni waktu pertengahan event ramai pergi semayang, merokok, toilet etc. Baru nak feeling. Ceih.. Feeling sengsorang jela..

Balik rumah..hu...sedih gila..sambil fikir betul ke tindakan ni. Betapa kuatnya kan pengaruh tempat kita bekerja. Kadang-kadang dah jadi macam adik-beradik..tapi apa boleh buat..setiap benda bersebab..So enjoylah dengan orang di sekeliling anda! sekian :-D


Nasi tambah: Maaf la yer.. entry tak kena mengena dengan ramadhan..ni kisah dua bulan lalu. Agaknya dua bulan depan kuarla entry ramadhan aku..haha..psst..sekarang dah takde weekend lagi :-(


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 comments:

  1. karok aktiviti wajib aku ngan the gurls juga kalo kuar... melalak tak hengat!

    hihi

    -Mr & Mrs Mikko-

    ReplyDelete
  2. weh...aku nak nanges jugaklah (T_______________T)

    Bapak lambat entry ni kuar...siot je..tak feeling langsung! hahaha

    ReplyDelete
  3. wahh..best nye meriah dgn kawan2.. :)

    ReplyDelete
  4. yeah/././.i m really missed the opportunity and there are many things happens.

    ReplyDelete
  5. I am really inspired together with your writing skills
    as well as with the layout in your weblog. Is this a paid subject or did you customize it
    yourself? Either way stay up the excellent quality writing, it's uncommon to see a nice weblog like this one nowadays..

    Also visit my weblog gohima.com

    ReplyDelete
  6. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any
    widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Review my blog post - arranging business checks

    ReplyDelete
  7. I love what you guys are usually up too. This sort of clever work and
    coverage! Keep up the terrific works guys I've you guys to blogroll.

    Here is my web page ... Goldenrat.com

    ReplyDelete

Featured Slider