Rindu mereka.. (PART 1)

Okay.Kelmarin aku kecoh card reader hilang. Padahal, ada je gambar yang aku dah transfer dlm laptop. Aku rasa tercallpanggil untuk buat entry ini sebab rinnduuuuuuuuuu kat kengkawan company lama. Aku kat sini dah 3 tahun la jugak..


Aku ni mmg dasar mulut kerap berkata-kata so kalau masuk ofis yang senyap mula la kutu rambut mati. Bila tengok gambar ni aku teringattttt gelak tawa, huha-huha mereka semua.

Kenapa aku keluar dari company ni? Well, setiap orang ada reason dan target tersendiri kan. Naik gajilah, carrier developmentlah, rumah dekatlah, benefitlah..semua tu typical reason..cukup sekadar aku bagitau, apabila kita dah terlalu selesa..carilah sesuatu yang memberi cabaran.

Anyway, ni gambar waktu last day aku disiang hari.. Di malam hari ada session karok..

Kisahnye, aku boleh terbangun lambat hari last day tu sebab gatal buat diy souvenier untuk office mate department sampai kul 4 pagi kot... Aku ni kalo tetiba naik sheikh nak jadi kreatif dan-dan tu jugak nak buat. First time kot aku lambat g kerja sbb terbangun lambat! Serius tak sedar, dan abah cool je boleh tak tolong kejutkan...sbb ingatkan aku mmg tak nak g kerja...nangesT____T


Dan, aku pun tak sure sangat event makan-makan ni jadi ke tak. Rupanya, diorang dah tapau Ayam penyet Wong Solo set tu. Dan si cadlynn dengan berbesar hati orderkan jus alpukat kegemaran gue. Ya ampunn, terharu bangat karna loh itu sangat memahami gue!
(Weih, hantu jeruk purut mana sampuk minah ni tetiba cakap indon)




Plan nak makan ramai2 kat ofis, tapi sapa punya idea tah ajak makan kat mamak - azhar maju nun yang bukan feveret aku. tinggal order air je.. Lelaki korang taulakan, nasi tak cukup siap nak tambah lagi. Maka, itu sahaja lah aku nak cakap..baru 2 bulan lebih tak jumpe diorang..tapi rasa macam dah setahun tak jumpe T_T



.:: Tema Kelabu ? ::.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. oh..rindu kamu jugak! opis ini sgt bosan tanpa engkau weh...

    lorh...baru aku pasan tema kelabu itu..

    dan kenapa gambar aku yg last itu seperti itu..wakakaka...ape benda yg aku tgh buat tu???
    tahan nak nanges ka? =))

    ReplyDelete
  2. haah..mmg nampk suppoorting je diorg..wat le reunion :)

    ReplyDelete
  3. Dah lumrah manusia, bila tak nampak depan mata .. la rindu. =)

    ReplyDelete
  4. tgk ko nye nasi ayam penyet dengan ayor tuh terus bebunyik perut aku...hahahahah :P

    ReplyDelete
  5. kehkehh. ohh ni lah yg famous amous borong tu ek. kikiki

    ReplyDelete

Featured Slider