Bunbun + Doodle = COMEL!

Hoyey..Hoyey.. Bila terpampang je doodle dengan nama aku, terus aku cantas schedule entry aku harini pasal Rindu mereka.. Part 2. Hamik.. betapa besarnya pengaruh BUNBUN PHILOFOBIA terhadap entri berjadual aku.

Oke...oke.. entri ni kakak khususkan untuk adik bunbun comel gila kucing gila purple dan gila doodle.. (ceceh dan-dan bahasakan diri kakak..inipun lidah berputar sampai ke lorong trakea nak membahasakan diri er..ar..emm..Ke..Ka..KAKAK?)

Mizzura Doodle by Bunbun

Bunbun yang aku kenal ni memang kreatif semacam..Dari mula-mula jadi follower, dia dah ada macam-macam jenis kepala blog  blogheader dia buat. Yang terbaru ni tak berkepala plak sebab kepala dia tayang kat tepi. Konon kreatif la tu..hahaha. memang pun (spesis ego taknak memuji)

Sebenarnya biar aku mengaku, yang aku dua kali kot buat muka tak malu mintak bunbun doodle. Sebabnya, tak puas hati tengok ezma pun ada doodle..kikikiki (spesis dengki takble orang lain lebey, bole?). Dan akhirnya, dapat lah jugak satu doodle dari adik bunbun kitew ni. Masuk kategori fashionista plak tuh!! (oke, faham...bunbun perli kan).

**************************************************************


Petikan dari blog bunbun pasal doodle design kat atas... 


4# maxi dress with leather jacket and leather boot
kalau korang tak nampak efek-efek leather tu aku tak tahulah hahahahaha.  
ahh suweet sangat. cam tak jadi je nak bagi Mizzura HAHA 
pemilihan warna dan pattern pada maxi dress itu adalah berdasarkan warna dan tema blog mizzura muahaha. kalau tak silap masa tunang dulu pon pakai baju karer macam ni kan? hehehehe

Tengok nak buat blockquote atas ni pun buruk susunannya..nampak benor dumb nyer aku ni.. Kagum seyh, dia boleh imagine n transfer ke bentuk kartun tomei ni. Aku rasa la..Bunbun gabungkan dari karektor aku berdasarkan gambar bawah ni..tudung sejibik macam gambar ke-3 tuh..cuma satu je aku terperasan.. design vintage kat dress tu sama dengan backdrop langsir pelamin tunang la bunbun..kikikikiki.. takper, janji dapat title fashionista yeww!!



**************************************************************

Sebagai tanda penghargaan, sebab tak minta bayaran tertunggak untuk doodle ni.. maka aku nak hadiahkan DODOL souvenier yang berharga  tak lebih dari £5 hehehe.. nanti bagi postal address yer bunbun. Tak tipu ni :-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. cantiknye doodle itu..kalau nak request jugak boleh ke? hahaha...sibuk :p

    ReplyDelete
  2. kahkahkahhh. adoi. same ngan backdrop ke muahahaha. sebenarnya nampak corak berangkai kat header tu kahkah.


    haha ala takpayahla KAKAKKKK. org buat suka2 je laaa :P klo nak hantar duit raya takpolah kot kuangkuangkuang.

    cadlynn; hee boleh je :D

    ReplyDelete
  3. comey lotey mizzura ni..he3..lain yg dipuji..tp katun tu cute gak la (^_*)

    kak tihara

    ReplyDelete
  4. apa ni doodle doodle ni?

    nanti uncle study...

    (maklom la orang tua...)

    ReplyDelete

Featured Slider