Tsunami diriku

First of all, semoga rakyat Jepun di sana tabah menghadapi Force Majeure. Takut, bila tengok semua video-video bencana tsunami ni. Yang paling takut kalau aktiviti ini bertindak pantas ke semua kawasan yang terletak pada lingkaran sama. Mungkin jugak kalau-kalau tempiasnya terkena Malaysia seperti di Sabah Sarawak sana. Moga-moga tiada apa yang berlaku & kalau boleh elakkan aktiviti pantai.




source image: goole image



Dalam pada itu, aku pun tengah tsunami ni. Aku ada 2 perkara getir pada hari Isnin ni dan satu perkara penting pada hujung bulan. Bannnnyakkkkk lagi benda tak setel. Setiap milisaat adalah berharga. Opss..entri ni wujud pun sebab tension. Almaklumlah, biasa aku buat schedule entri sampai hari Jumaat je.

Tolonggggggggggggggggggg.....!!!!!

Nasi tambah: Sat g aku nak g wedding kawan, makcik nak dtg rumah, nk kuar photostate cert, cuci gambar passport,kemas rumah what else. Esok nak study..study & study. Ada orang kisah ke ko nak sibuk semua ni, Jepun lagi sengsara..*Mode ~Emo*

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. ade mksd tersurat n tersirat kah disebalik "milisaat berharga" hehehe

    ReplyDelete
  2. ah..maksud tersirat?? aku plak yang blur2...

    ReplyDelete
  3. 2,3 hr sblm kejadian ni, ada news pasal kedudukan bintang, bulan dan bumi..sama macm kedudukan masa tsunami yg dulu..pastu earthquake kt new zealand berlaku..pastu yg ni..byk lagi bencana..banjir..rasa takut makin mencengkam..
    sempat ke

    ReplyDelete
  4. emo jugak ke beb!
    btw~ good luck! later kalo dapat, bolehla tarik aku skali pls..pls...:)

    ReplyDelete

Featured Slider