Alfatihah – Bapa kepada Youk Bunkface

Semalam maghrib sampai rumah capai jemput-jemput buatan mama. Tak lama pastu adik aku pun balik dari kerja. Terus mamaku aku tanya dia. “tahukan bapa kepada budak bunkface meninggal dunia? “(mama aku tak pernah ingat nama, asyik panggil budak jer). Adik aku cakap. “tau ni nak gerak menziarah ni, tapi jenazah dah kebumi siang tadi”.

Aku pun tumpang terkejut – innallillahiwainnahirajiun..

Mama aku cakap baru jer nampak arwah kat kenduri kawin depan rumah aku ni minggu-minggu lepas tapi siapa sangka tuhan lebih menyayanginya..

Kepada yang mengenali youk (off courselah korang kenal kan) marilah sedekah Al-fatihah untuk arwah bapanya & kepada keluarga youk semoga tabah menghadapi situasi ini. Al fatihah..

*Off topic*
Nasi tambah: Band bunkface memang best sebab lagu-lagu diorang sesuai untuk remaja & belia. Koman-koman ko muda tapi taklah buat lagu tangkap leleh macam setengah band remaja dulu-dulu. So keep it up as a team walaupun ada dengar ura-ura Sam nak keluar T_T .

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

Featured Slider