My First Touch

Seumur hidup tak pernah buat hantaran tau. Even waktu my BFF nak tunang/kawin pun saya takde tolong dia. Dalam keadaan urgent, habis semua dia buat sendiri.


Ada satu kes urgent jugak, saya berjaya menyiapkan satu hantaran orang untuk kain lace. Nasib kain tu dah memang ada kotak, maka tambah tolak bunga, riben semua jadilah begini.(Guna apa yang ada aja)


 .:: Okay tak? ::.


Dalam kereta pun masih dok tolong finalise kan design tu. Nampak tak ada gunting kat gambar bawah tu. Ambik kau! Urgent tak ingat. Tapikannnn.... Eeee.. Seronok pulak rasanya buat hantaran orang nih, nak tempah ke? :-))))) tolong jangannnnnnnnnnn...!!!!!!!


.:: Hantaran Delivery ::.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 comments:

  1. wow! ada bakatla~
    dulu masa kakak aku tunang + kawen..
    akula org yg buatkan hantaran die~ hantaran dari abg ipar aku pon aku yg buatkan...hahaha
    hentam jela..kakak aku nk berjimat jadi dikerahnye adik2 die..paper bag utk letak goodies pon aku yg buat jugak..hahaha..bz gile..

    ReplyDelete
  2. hahhahaa..pasnih xyah suh or tmpah hantaran sendiri punye polop~~~

    menguntungkan....woohaaa!!

    ReplyDelete
  3. haha,,boleh lar buat gubahan orang kahwen nanti:)
    mai tempaah2!haha
    gooD work:)

    ReplyDelete
  4. gubahan org lain dh wat, gubahan sendri bler lg hehehe

    ReplyDelete
  5. hehe tak kira nak tempah gak! :p okay lah tu.. :)

    ReplyDelete

Featured Slider