I'm So Sweettttt...

Salam Sabtu-bi-du-bi-du....


Di hari Sabtu yang bencinta ni memang bencinta kalau pepagai dah ada aktiviti kan. Ni pun cepat-cepat culik masa nak buat entri. sebab most of my entry dah dischedule kan cuma hari ni nak bagi chance lah konon untuk entri SIARAN LANGSUNG :-) . Untuk yang setia mengomen, nanti ada masa senggang (oh senggang gitu) kita buat lawatan balas kay..


Ni tengah godek GPS adik dengan buku map besor abah. Harini aku ada aktiviti extreme.Perlawanan antara kumpulan The Angels menentang ditentang So Sweet Grup. Alkisah aku dan cadlynn ni memang satu dept. Makan pun berduo jo. Kitorang telah dipisahkan pulak. Aiseh. Baru rancang strategi ngan dak lynn nih nak aim sapa.




BTW, aku tak kisah pun grup mana, cuma perang physcology dari The Angels bikin ala-ala panas jer ek.. "Ko dah la brutal, nama kumpulan so sweet..."


Nak buek camano...dah majoriti kumpulan aku semuanya sweet sweet gitu...aku ni menempel aja group orang..haha..takpe siap ko The Angels!


Dah..dah...siap-siap..kang lambat punca dari aku pulak..


Nasi Tambah:
Teka aku nak g main game apa..?



Selamat berhari 
Sabtu-bi-du-bi-du

Z.U.R.A
Sweet Corn...
tehehehhehehe..


m

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. lalalala...
    adus sakit badanku gara2 game ini..
    boss saya nak MC!!!

    thanks to mizzura sbb tunjuk jalan ke PPP :P

    ReplyDelete

Featured Slider