Rezeki ialah Isteri Ramadhan

Selamat pagi semua!!

Amacam separuh masa pertama, perut ada bunyi keroncong ke..? Hari ni dah hari kedua, tapi saya tak pernah ucap Salam Ramadhan. Ada pun entri marah kena balik lambat pasal buat kerja yang bukan kerja aku! termasuklah semalam pun balik lambat dan hari ni..errr...(tak kira pukul 5 nak cha alif buttttttt). Dia tak kena puasa..apa tau. Oh cukup, panjang lebau terus. Tadi cakap nak buat ucapan Ramadhan. 

Inbox office korang mesti penuh dengan ucapan ramadhan and mintak maaf semua kan. Dalam banyak-banyak, saya nak share satu yang saya berkenan di hati.. Tak tau lah dari mana statement ni diambil... Korang tau? 


Nama saya SYA'BAN, saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya iaitu RAMADHAN akan datang mengunjungi anda tidak lama lagi bersama isterinya iaitu REZEKI dan kedua-dua anaknya iaituSAHUR dan IFTAAR. Mereka akan ditemani oleh ketiga-tiga cucunya iaitu RAHMAT, BARAKAH dan KEAMPUNAN....Mereka akan pulang selepas 30 HARI dengan menaiki pesawat penerbangan EIDUL Airlines....Hargai mereka dan anda akan mendapat pahala yang berlipat ganda!!!.Insyaallah..Aminn...

Kepada semua blogger muslim, selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak. Moga Ramadhan kali ini lebih baik dari yang sebelumnya.
Ampun dan maaf sekiranya ada entri-entri yang menyinggung perasaan mana-mana pihak..
(Diari Ramadhan Rafik takde eh tahun ni?)



.:: Ampun  dan maafkan kami.. ::.




M

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. selamat berposa...
    ala ko chaww jek...bio kan dorg tu
    tapi aku pon pelik arr, semlm cha ya nun alif kt tmpt aku nie sibok gak berpusu2 nk blk cepat cam dia nk berbuka plak...hampess

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan & selamat berpuasa dear...

    *memang tension kalau keje ngan org yg tak der life! asyikk ingat nak carik duit & kerjja jek 24 jam.. huhuhu* apa pun banyakkan bersabar yek! :D

    ReplyDelete
  3. Salam Ramadhan...Emm biase la, xpe sabor2... Yang penting puasa dengan tenang hati. AMIN...

    ReplyDelete
  4. eh.. i pun dpt sms with that message tu from unknown number :P

    btw selamat berpuasa!! :)

    ReplyDelete
  5. sya:
    tahu takper..sabar ajalah ye..hehe..

    neena:
    betul-betul-betul...nasib la masih reti nak enjoy lagi...takdelah boring hidup tu kalo dok layan kerja je..

    ReplyDelete
  6. khir:

    ya betulll..sabar je la..dugaan semua ni...

    ilyani:

    oho..sms pun ada jugak ye...tak tahu plak..

    ReplyDelete

Featured Slider