Kaki Berendam di True Spa @ Jaya33

Last Sunday, aku gagahkan diri jugak pergi True Spa. Terjah je ni. Maklumler expiry haritu jugak seperti yang dikepohkan dalam entri ini.


.:: Jom-jom ::.


Disebabkan nak terjah aku datang la seawal mungkin. In case fully book aku nak mintak extend. In case tak boleh extend aku nak diorang slot in jugak time untuk aku.


Dek sebab terlalu awal, receptionist je ada. Consultant sume tak datang lagi.. adoi..terpaksalah aku masuk supermarket Jaya33 ni. Nasib la adik aku nak balik hostel. Belikan barang dia terus. Senang.


.:: 930 pagi puasa dah masuk supermarket apa kes? ::.


Punyala lama aku tunggu return call diorang sampai tak tahu kedai mana nak masuk lagi. Last2 aku decide gak untuk blah. Dahla tu. Sesat cari parking dua tiga kali tukar lif. Last2 jockey tu tolong tunjukkan sampailah jumpe. Adoi..kecoh!


.:: Dah jelas Car Park Level2, tekan Level 4 byk kali watpe ::.


Lepas je bayar ticket parking, dapat pulak phone call. Aisey. Udahnye aku keluar jugak, buat u-turn terus parking kat kedai2 opposite building tu. Malas parking dlm. Td dah rugi RM2. Aku ajak adik aku guna jejantas je. Exercise sket bulan ramadhan ni.


.:: kakak saya kedekut rm2 pun berkira ::.

.:: Oi-oi..jalan cepat ::.


.:: Letih berjalan, bergambar jap ::.



Mula-mula sampai kena fill up form. Pastu ada satu T&C panjang lebar before column signature. Aku baca balik bebetul, takut main sign kena plak amik package die kan..manalah tau…


.:: Menunggu form::.


Then consultant kenalkan kitorang dengan theraphist. Yang entertain kitorang ialah Irene & Azura. Aku plan nak tambah pedicure. Aku frust bila tanya consultant package foot spa yang aku menang consist of what? Dia jawab nanti therapist tunjukkan. Bila aku dah jumpe therapist, dia cakap nanti consultant bagitau.. Hello?

.:: massage chair::.

.:: Happy la budak ni ::.


.:: Rehatkan minda..konon.. ::.

BTW, the relaxing foot spa package consist of usage of massage chair, foot soaking & foot massage only. Azura massage aku and quite okaylah. Friendly jugak. Compare Irene yang macam moody2 je..pastu massage adik aku cam lembik je..padahal tak pose pun.

.:: ada swimming pool depan ::.

.:: Adeh majalah terlupa amik ::.

About 45mins later, habislah session ni. So pergi balik ke Guest area tadi, terjumpalah si Cadlynn dgn adik dia. Dia pun menang gak voucher true spa tu. Rancangan kitorang nak buat2 tak kenal tak berjaya.hehe.


.:: ours ::.


Pastu, biasalah, consultant bawak ke satu sudut untuk promo atau sign up.*nampak sangat dah biasa kena* tapi consultant ni macam malas je nak promo aku macam-macam.selamat aku.


.:: credits to cadlynn ::.


To those berminat bolehla try kat True Spa. Sini memang kena booking awal sebab nak add on pedicure pun kena booking. Tak bleh tambah sesuka hati.*tak best la camtu*


.:: Pedicure tak boleh. Rendam kaki je ::.


Harga tak mahal sesangat. Medium range la. Diorang sini more on Thai or Swedish massage with a bit modern style. Balinese massage bukan konsep diorang. True Spa ni selalu bergabung dengan gym True Fitness. Memang susah nak dapat info pasal True Spa kat tenet. So aku rajin sket nak buh sini some of the package they have. Untuk ref aku gak. Feel free to visit them ye! Ahah kol dulu.. Jangan terjah cam aku :-)
.:: ambik, terkeluar landasan ::.


.:: Interior View ::.


M



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. Keh2..konon2 nk buat2 tak kenal..
    untung adik2 kite dapat kakak yg FFF mcm kite ni kan..boleh depa tompang sekaki..ekeke..

    ReplyDelete
  2. hi salmia:
    Rajin-rajinlah join contest..free je ni pun...bayar duit tol je nak ke sini.. hehe

    hi lynn:
    tula pasal..ni nak kena kena redeem hadiah adik aku menang plak minggu ni..adeh..

    ReplyDelete
  3. sekali-sekala lepak SPA memang best..

    ReplyDelete
  4. hi kulanz:
    yezza..lagi2 kalo free...

    ReplyDelete

Featured Slider