Eh, Nuffnang Buffered Earnings lah..


Hohoho..Santa Claus berbunyi plak.. Bukan apa. Tak perasan aku, tah bila tah aku ada buffered earning. Maklumlah, kalo bukan pasal Project Alpha earning aku berapa la sangat kan..



.:: Buffered earnings yang pertama::.

Yup. Dari Astro. Die tumpang letak iklan Dottie LR. Bila aku cek...Oh sekarang tengah promo pasal si Dotie yang comel lote itu. Nak kata aku pernah promo pasal Astro, tak pernah pun. Or adakah disebabkan last-last week aku ada hantar surat kat nuffnang tanya pasal buffered earnings... ? maka dia kasihan.. ? Anyway mekasih Nuffnang & Astro!!!


.:: Astro book tapak ramadan di blogku::.

Whoop..before that..sebagai token of appreciation, meh aku promo sket. Besok adalah last day untuk korang berpeluang dapat Pakej memanjakan diri kat Spa Jentayu dengan pelakon Dottie selama 2 1/2 jam. Apa yg diorang offer?

Urutan Tradisional satu body kau!
Mandi Krim & Treatment rambut yeay!
Rawatan Kulit kepala

Sorilah Astro, aku baru je perasan Dottie ni ada kat Channel 104 every Monday 10pm. Next Monday aku tengok eh.. Haii.. rugi aku tak dapat Pakej Jentayu Spa yang dipunyai Sheila Majid itu T______T



M

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 comments:

Featured Slider