80% Metrojaya Sale for Pra Hari Raya

Meh. Jemput-jemput ramai-ramai ke Metrojaya Sale di Stadium Melawati, Shah Alam. Aku memang rajin pergi sini. Saja-saja tengok tapi end up beli jugak barang. Adeih.


.:: Ye.Saya dtg ni!! ::.

Since Fresh Blossom DKNY aku habis, aku bajet nak gak cari perfume gantian yang murah kat sini. Belasah la apa pun. Janji harum semerbak sebab Si apple pink nih takdak promo best cam dapat towel like last time. Rugi orr.. Lagipun ni untuk pakai gi office. Currently, gi office aku pakai Sex & City birthday gift dari Pn BaizuraKadang-kadang aku rembat ODP Light Blue D&G kat rumah. Oh ye, kalau keluar jalan aku pakai yang lain. Yang posh sket, konon-konon confidentlah tu.. hahaha.. posh la sangat. *bajet*.

.:: Minyak Atar Murah-murah..Lai..lai.. ::.

.:: Salvatore Ferragamo + Cutie Toilettries Bag + Losyen = RM180 ::.

.:: For Burberry Lover ::.

End up, tak beli apa pun pasal pening. Semua pun bukan citarasa aku. Lagipun aku kalau beli sebotol perfume makan 2 jam lah nak pilih walaupun berulang kali g kaunter yang sama. Actually, dia buka dari pukul 10.00am ~ 7.30pm. Aku sampai je kul 7.00pm. Around 7.30pm dapat announcement suh bayar kat kaunter. Pedulik arr. Tup-tup 5 minit pastu, dia announce sambung sampai kul 8.00pm. Yihaa!!!


.:: 7.30pm ramai lagi orang ::.

Selain perfume, ada mekap, baju baby, luggage, handbag like Guess, kasut like Hush Puppies, Baju besar, baju kecik, shirt like Renoma etc.. Semualah termasuk pinggan mangkuk nak tayang hari raya nanti. Up to 80% lagi kau. Tak caya?? Beaded Sleeveles Satin Dress from East India Company dari RM179.00 boleh jadi RM29.00. Sesuai jer for those yang nak wat g dinner or mixmatch untuk baju raya nanti.

.:: Ni salah punch ke? ::.

Those yang nak tersinggah Shah Alam for kenduri ke hapa ke. Rerajin lah ke situ ek. Start from 28th July 2010 until 1st Aug 2010 je. Ni baru Pra Raya Shopping ek. Belum Shopping di bulan Ramadhan. Aiyok!


M

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 comments:

  1. wah, awalnya promosi raya.. :D
    tapi bagus juga shopping awal2 ni, terutama untuk beli barang yang tahan lama.. nanti tak lah kelam-kabut..

    ReplyDelete

Featured Slider