Clarins cakap dagu aku berlapis??!

Suatu petang ketika pulang dari kerja dengan letih nya, saya dapat surat ini.

.:: Menang apa plak, tebal semacam ::.

Oh, nak promo Shaping Facial Lift terbaru. Siap ada sample..dan cermin??!

.:: Wahai cermin ajaib, aku cantik ke? ::.

Siap ada intruction nak guna cermin. 
Pandang ke bawah ialah muka tua kita 10 tahun lagi, pandang atas muka muda kita 10 tahun lalu. Wow!!

.:: Bacaan Mentera ::.

Apa?? Dia nak cakap leher aku ni berlapis kuih lapis?? 
Berani betul..!! Tak check apa terus sergah kata leher aku begitu..!

.:: Ada kuih lapis ke kat keliling leher?? ::.

Padahal, aku memang pakai ikut instruction dia tau. Suka sangat pakai ini using their manual auto lifting method. Sambil apply the serum, sambil massage. And the result, was so fresh and so natural!

.:: Iye, saya tak perlu gambarajah ::.


Oh...Bagi product yang baru.. ni takde kerja lain la.. 
Nak suruh aku ganti my old Shaping Facial Lift dengan yang baru. Okaylah. Tunggu habis dear!

.:: Banyak lagi tak habis ::.

To ladies.
 Please get rid of double chin by looking at this site or this site or clarins website click je get rid of Double Chin tips. Quick tips, bila bergambar tinggikan sikit kepala and muka tunduk sedikit. 
Ni Tyra yang bagitau dalam ANTM. "Wanna be on top?"


M

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 comments:

  1. pinjam cermin tu nak tgk muka yg 10 tahun lebih muda tu. ;p

    ReplyDelete
  2. Hi fizamior:
    Alaaa…ko tak yah cermin nak tengok muda…cermin yang real dah ada --- Damia! Huhu..

    Hi Baincardin:
    Orite..nanti saya zassss ke blog itu..yihaa!!

    ReplyDelete

Featured Slider