2012 The ReIntroduction

Oh hai..!
2012 masih bau-bau segar lagik kan?

Rasanya dah hampir 6 bulan, blog ni terabai dari segi content. Sampai suami cakap. Takde cerita yang best ker? Pemalas betul nak update blog..erk?

Ok best kat sini maksudnya takde pengisianlah..asyik membebel dengan cerita-cerita basi jer..Best kat korang plak bila baca blog ni...? (GILA..BAJET BLOG DIA BEST)

Hmm, diam tak diam dah 2 tahun blog ni dilahirkan.Pergh..ayat dah macam membesarkan anak pulak kan.Tak salah kot kalau aku nak buat pengenalan semula..(BAJET MACAM GEORGE LUCAS BUAT STARWARS). Nak kata rebranding tu jauh lagi planningnya tu. Tapi sekadar nak refresh tujuan blog ini WUJUD.

So cekidaut info dibawah.


Kenapa buat blog?

 
Sebab cosmopolitan..haha.. Aku dah mention benda ni weih kat entry memula dulu (sini)

Aku bukak akaun blogger somewhere tahun 2009, tapi tak start blogging, pasal tak tau menda.. Aku bukak pun sebab cosmo promote blog dia..so aku nak mengomen senang, tinggal log-in je.

Aku nak berblogging, aku berbelah bagi..takut-takut terancam chewah. Tapi nak membebel banyak-banyak kat luar pun, bukan semua orang bole hadap ko 24/7 ko punya cerita ye tak. Jadi terpaksa lah transfer saraf mulut ke saraf jari. So takde lagi istilah "kecoh arh ko ni" sebab "jari aku yang bikin kecoh" (MALANGNYA JEJARI AKU GEMUK PENDEK TAK RUNCING T_T).
 

Kenapa nama blog K.I.S.A.H.N.Y.E?
  
Kalau ikut hati,nak bubuh huru-hara diriku, tapi aku risau yang baca tu pening dan mual-mual sehingga disangka mengandung (MACAM IZAH OMBAK RINDU TU).

So amik yang lembut sikit sebutannya-> Kisahnya... Ate mak teman orang peghok, orang kuale tu ha..teman asimilasikan sikeit dengan huruf "e" kat hujung..Maka jadilah K.I.S.A.H.N.Y.E... (NYE tu leret peghok sikit iyer..Ate..)

Username tu nama glamer ke?


Username tu bopren universiti (AKA HUSBAND) yang bubuh nama kat pendrive kingston 256MB beli pada harga RM75 di tahun 2005. Sampai ke sudah aku guna nama tu.

Aku prefer korang panggil aku zura. Salah sebenarnya yang panggil aku cik mizzura atau kak mizzura. Sebab ada penggandaan kata nama disitu macam cik mizzura bersamaan cik cik zura (HA BANYAKNYE DIRIKU).Kak mizzura rasa macam nama jepun pun ada.hehe.Apapun kita tak marah korang panggil cenggitu :-)

Yang pasti, Mizzura datang dulu dari Mizznina yerk..kikiki.

Fokus utama berblogging?


Oke, fokus utama, nak share input yang diselitkan dengan perasaan tukang beri input.

Main fokus nak share pasal travel (HOBI), makan (HOBI), Hang out (Yang Pelik atau First Time Cuba), Contest (HOBI JUGAK), Fesyen (OH TIDAK.. LAYAK KE?), MEKAP (OH TIDAK), Motivasi (SEKALI SEKALI), KERJA(MUNGKIN JUGAK), WEDDING (KALO RAJIN, B2B suka ni)..

So far memang selama ni itu je fokus aku.


.:: Gambar senget mewakili gegirls yang senget ::.

Cakap pasal travel, ada hutang entry Singapore yang terbantut separuh (Tahapa-hapa aku ni) jalan dan cecerita yang lain. Nanti uollss cekidaut keh..Jejari gemuk pendek nak menaip cerita :-D  Those yang masih mengikuti, i lap u bebeh!!
  

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 comments:

  1. huahaha...tangki aku weh...bergambo dgn tangki aku..haha..

    welcome back..letih aku duk tgk cite yg same je kt sini :p

    ReplyDelete
  2. hihi..sama lah kita zura..

    tengah buntu akal nak update apa..

    ReplyDelete
  3. boooo....ombak rindu.....


    tido lmbt draft blog rupanya....


    p/s : lps ni ada entry spore, phuket, pangkor ....etc ...hehehe

    ReplyDelete
  4. cadlynn..yer mmg gambar ngan tangki ko jer yg paling kagum utk dilihat...kikiki..

    norinaomar...buntu akal..? kalo nak ngelat update cerita kawin jer la... (eh ke dah update...nampak lampi dah kan..xtau perkembangan kwn)

    en anon, sila daftarkan nama anda ye utk mengelak kekeliruan..dahla declare minggu ni minggu blog..sabor je la..

    ReplyDelete
  5. new year resolution. Good2. Mmg dah lame betul blog ni xde update panjang2. Hehe

    ReplyDelete
  6. Kembali bebelog?

    Dah halau ke hantu yang dah mula menghuni blog tinggal ni..?

    hehe!

    ReplyDelete
  7. sekali hapdet hambik kau hahaha cm x kje je dia nie kt ofis hahaha

    ReplyDelete
  8. ishhh..semua ni dah autopublish kan...

    ReplyDelete

Featured Slider