Lari lompat pagar sesudah subuh

Inilah padahnya,reject pergi kerja ngan husband..

Alasan...?

Hari ni nak tido extra 15min...huh..
Kul 640,aku kuar rumah..jalan macam lipas kudung... dari jauh aku dah nampak samar2 lampu tren nak datang.. aku terus lari tap kad touch n go..aku jejak je tangga,tren pun sampai...apalagi...masuk gear 5 la aku...sebab tren opposite sana..

Otw, nak turun ada makcik terkedek2 depan aku...dowh, momentum larian turun tangga aku terganggu. Maka, sampai la aku depan tren yg pintu nye ada dalam 3 inch jer lagik terbuka..bila tekan butang open..dia xmo open lak...dan berlalu...

pergh,tak pasal2 jantung berdegup 120/min

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. sudahnye ko tertinggal gak ke even dah lari ala-ala watson nyambek? hihi...

    ReplyDelete
  2. Sila ambil perhatian.... tarikh akhir blog ini di update ialah December 30, 2011...

    hehe

    ReplyDelete

Featured Slider