Kembali Aktif!!!

Salam..salam..salam..salam semua..!

Phew...memang lama tak menaip... Ni pun baru jer beberapa milisaat kembali segar dan bersemangat waja.
Balik-balik tengok blog tajuk "bukan tunangan orang" sampai aku sendiri pun muak tengok.

Alhamdullillah dah jadi isteri orang sekarang...Macam tak caya jer, tetiba boleh berdua-duaan kat rumah tanpa risau JAIS, tanpa risau jiran and tanpa risau cerita sensasi berdua-duaan akan masuk Gua.com...hehehehe..

Nak update, mmgla tak de masa...bagi aku tune balik ke landasan yang betul..tapi kalo nak sedikit review, boleh la berblogwalking ke blog cadlynn:

- majlis belah perempuan.
- majlis belah lelaki (gua demam babe time ni)

Full gambar, kat facebook banyak ler kengkawan tag..tapi nnt baru sort,simpan,grab bagai..Yang pengting nak tunggu final gambar dari OP...haritu gambar nikah dia dah habis edit..aku sempat tengok kat ipad diorang jer...

Kesimpulannya NANTI..nanti..NANTI...nanti...hehe

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. congrats utk you n hubby..sayang nye tk dapat menyertai hari bersejarah itu..dah g honeymoon ? :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah syukur..Semoga hari2 yang dilalui sentiasa dirahmati oleh Allah..

    psstt..ada terima kad saya tak?risau kot2 tak sampai

    ReplyDelete
  3. dah tgk gmbr,tp x puas sbb sikit sgt. nnt cecepat update,k. and congrats! barakallahulakum. :)

    ReplyDelete
  4. apa2 hal emel saya tau zura..risau tak sampai je

    chickenwing_08@yahoo.com

    dah tgk kat blog cadlynn..lawa kamu pakai songket

    ReplyDelete
  5. Norina omar....dapat dah...thanks:-)

    ReplyDelete
  6. wuwuwu...adekah ini bermakna aku dipecat tanpa notis sbg PA ko? hahahaha

    mmg saje letak sikit je gambar dlm blog tu..supaya exclusive sikit gambar2 tu kat sini..kan kan..supaya bile tuan badan tu update sendiri da tak basi...hihihihihi..

    ReplyDelete

Featured Slider