Bukan lagi tunangan orang..

Hai kengkawan...


Sorrylah blog ni sepik dan sendirik aku bencik. Cerita ada, tapi haritu Cadlynn offer diri jadi PA@typist untuk blog aku, nampaknya hmm masih tak melaporkan diri sampai sekarang untuk bertugas..


Sorry ler lagi, tajuk macam gempak. Aku masih tunangan orang cuma tak sampai seminggu ni aku bukan lagi digelar tunangan orang mengikut fahaman bunbun. Kalo tak faham..Cer refer komen dia kat entry ini...yang cakap "taknak bertunang dah" tu..


Get the point?


Kepada BFF (Blogger Friend Forever) yang rajin mengomen disini, yang rajin nak tau kisah K.I.S.A.H.N.Y.E dan kita saling menjengah kisah peribadi masing-masing...kitew nak minta alamat emel please :-) 


Got something for you!!


EH-ES-EH-PI -> ASAP Please :-D


Nota: Sebelum tempoh gelaran itu hilang mohon doakan yang terbaik untuk aku & dia ye...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

18 comments:

  1. Owhhh....

    ingat kan BFF tu 'Big Fat Female'... lalala....

    here you are, babe... endegedek@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Zura..dah lamanya saya tak menjengah ke sini..tetiba baca entri ni it's like macam ada something wrong aje....

    Mudah-mudahan perkara baik akan sentiasa disampingmu dear!

    ReplyDelete
  3. hi dear.. u can email me at cute_ena19@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. selamat bergelar isteri jumaat ni.
    semoga majlis berjln lancar & meriah.
    time nikah nnt aku xdpt dtg, nuar je yg dtg tau.
    tp sabtu tu aku dtg insyaAllah....

    ReplyDelete
  5. so'e: biar betul si mizzura tak pas lg kad kt ko? kejamnyeeeeeeee..

    bos....saya dtg melapor diri...sume kad sudah dipas ke org2 yg sepatutnye dengan bantuan adik akma...hehehe..

    ReplyDelete
  6. soe...bukankah kita kerap cancel perjumpaan...??tetzzzzz...kad ada kat aku..hari2 aku gendong dlm bag in case terjumpa ko..hehehe...

    lin...ada stok kad lebih..?ko kan dekat ngan sohee..ko pas kan..kikikikikiki...kata PA....hahahha..

    fiza..thanks eh kat ko n somi..

    ReplyDelete
  7. the rest...

    feel free to foward you email kay.tq :-)

    ReplyDelete
  8. xde lebih la kad...cukup2 je...hooho..itu pon dah men liquid2 kakak tiri ko punye kad =)

    aku pon maybe takdapat dtg jumaat ni..walaupon dalam hati meronta-ronta nak pi...sob sob..keje banyak :(

    tapi yang pasti sabtu mmg aku dtg...tungguuuuuu.aku bawak rombongan cik lin datang...muehehehe

    ReplyDelete
  9. lololo...awat tak dtg...hehehehehe..ko kan PA aku...tolak gaji..grrrrrr....

    p/s: terima kasih bertindak gitu kat kakak tiri..aku tak mampu nk buat...(tapi pas kan orang lain yg buatkan..hahahahhaha)

    ReplyDelete
  10. semuga korang berdua kekal bahagia dunia dan akhirat..amin

    ReplyDelete
  11. nk bg e-card ek? kekeke

    ni email i....hanna_pisces@yahoo.com

    ReplyDelete
  12. dah dekat dah.congratulation in advance.

    ni email kittewww, iman_nuryl@yahoo.com.my

    p/s: malas plk nak sign in sbb gune laptop adik.hihihi

    ReplyDelete
  13. hye zura :)

    ctfairusaufie@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. congrates zura!!!!smoga dipermudahkan segalanya..insyaAllah kami sekeluarga dtg pd hr BESARNYA!!!..ehehe..;)

    ReplyDelete
  15. salam miz...wah dah nak naik pelamin ye...alhamdulillah...awe bagi dua email..official ngan tak ye

    cahayawanita@yahoo.com
    nurhawa_mohdzin@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Tahniah mizzura...selamat melangkah ke alam baru yg pnh kemanisan n selamat bercinta dgn hubby. Sy doakan yg terbaik wt mizzura. Doakan sy dpt pndah ikut suami ye...

    ReplyDelete
  17. wowwww!! kak mizzura bakal jadi raja sehari..tak sabar nak tgk gambaaarrr!!! tahniah kak :)

    ni emel ezma...

    ezmaliza@gmail.com

    :)

    ReplyDelete

Featured Slider