Gosok baju

Kalau dulu, setiap minggu kena gosok baju 5set. Total masa consume untuk 5set baju aku tu (lengkap shirt,pants,sehelai kurung & tudung) bersamaan 1jam setengah. Tu kira lama ke sekejap eh..? Ke lama bebenor..haha..

Sekarang plak, kena darab lagi dua untuk setiap set tu. Maklumlah...orang dah bersuami.hehe.. Adakah ini bermakna 3 jam diperlukan??

Korang menggosok baju berapa lama eh? Mungkinkah aku harus tukar kepada iron steamer yg macam panasonic tu..? (ALASAN)

Time kawin tu, ada kawan sek rendah tanya nak apa pasal dioranf kumpul wit. Aku de mintak iron sreamer ni.. Tapi tak dengar berita hadiahnya sampai la ni.kikikiki...

Published with Blogger-droid v1.7.4

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 comments:

  1. suroh suami iron sendiri...! hehe...

    (sori gagal hadir, sebab uncle di luar kawasan....)

    ReplyDelete
  2. mak aiiihhh..zura, aku iron 10sets baju (aku & laki aku) cuma 1jam je..tu pon dh rs cam nk tercabut kaki aku brdiri kt iron board tu.berpeluh2. rase cam nak lesing org je..hahaha
    pls la tukar kekdah mengiron ko tu. aku takut nnti kena bako je baju2 ko tu sume.hahaha

    ReplyDelete
  3. wahaha..baju batik nampak....keje gomen ek..ekekke..haruslah kakzura kite ironkan baju hubby die kan kan.. :p

    ReplyDelete
  4. Mizzura, patut kurangkan sket mase tu. sy lum dpt tgl same dgn suami tp stakat 2-3hari (bla sy amik cuti), suami iron bju sendiri skali dgn sy punya. sbbnye bla tgk hasil, nmpaknya dia iron lg bkualiti hahaa...so sy wat keje lain yg dia xpakar la e.g. basuh baju :)

    ReplyDelete
  5. lama tak singgah sini.. dah nikah rupanya...

    tahniah yg dik...

    ReplyDelete
  6. bli je baju takyah gosok ..abes cite haha

    ReplyDelete

Featured Slider