Ketiak Awek Berbau?!

Fine, Si Manis Jantungku My Sweetheart tak pernah pulak isu kan hal ni. Yang dia selalu dok bising "perfume awak ni kuat sangatlah, pening saya." Ehe, itu time nak cepat memang aku spray macam nak pakai febreeze kat sofa tu *wink* (Bajet badan berbau hapak ke spray cenggitu gaya?).

BTW, aku agak terkilan lah bila ada keywords Ketiak Awek Berbau mucul kat Analytics aku last weekend. Wahai keywords mengapakah engkau direct perkataan tu ke blog aku. Malu besar i tauuuu! Nanti orang ingat aku ni ketiak berbau. Padahal, kau taukan aku memang ada banyak stok deodorant Nivea. Sampai hati u!*depression mode*

.:: Ini boleh bikin gaduh bai ::.

Baiklah setelah emosi aku tenang, aku pikir mesti kome-kome nak tips eh? Tips hilang ketiak berbau ek? Ketiak awek korang la tu kan. Eleh, dont malu-malu, nanti hidung kome jugak yang tersumbat. Antara tips nya :

Pakai tawas (menatang apa aku pun tak tau) Tapi mak aku pernah beli , warna jernih, takde bau. Gosok ketiak ke lutut waktu mandi. Kawan aku cakap gosok guna belakang tapak tangan pun boleh. Lagi, yang penting bagi yang ada rerambut kat area situ, tolong2 lah shave, wax, cabut, umpil ke. Sebab rerambut tulah punca peluh melekat langsung menghasilkan bau yang tidak digemari rakan-rakan seofis tatkala kau keluar masuk department mereka. Macam bila naik komuter, bila ada *jenis lelaki* yang banyak rerambut ni bau mereka..Masya Allah, kalau dah keluar ke station Shah Alam tu melekat lagilah baunya sampai Station Klang. Aku boleh hidup kalau tak pakai perfume, tapi aku rasa semacam kalau tak pakai deodorant. Ada macam-macam korang pilih je nak yang spray, yang stick, yang roll-on malah yang bedak pun ada. For ladies, make sure lah product to takde unsur-unsur yang boleh membawa kanser macam paraben etc.

.:: Ini deodorant for those yang tak tahu ::.
Ada ke yang tak tahu?

Yang pasti Si Manis Jantungku cakap KETIAK AWEK DIA TAK BERBAU! 
Harap Maklum :-)


Kalau berbau pun dia tetap suka. (yang ni statement aku.haha..)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 comments:

  1. amboi.....masa bercinta sume wangi kn? tp bla dh kawen ni klu bau ape yg kluar pun tetap wangi tau hehehe....

    ReplyDelete
  2. @Teacher Yatee time bencinta kentut pun tahan..haha..

    ReplyDelete
  3. hehe wat lah contez dpat deodorant ;p

    ReplyDelete
  4. stock deodorant ko mmg belambak kan? haha

    ReplyDelete
  5. hehe zura, lawak la ko. aku kenal ko. dr jauh lagi dh bau wangi parfumme ko. hehe up2. :)

    ReplyDelete
  6. home remedies fatty liver natural home remedies fatty liver natural home remedies fatty liver natural

    Feel free to surf to my webpage - fatty liver treatment milk thistle

    ReplyDelete
  7. ok kew pakai deodorant brand ni ye ?

    ReplyDelete

Featured Slider