Kawan-kawan nakal

Dalam-dalam banyak-banyak kawan belajar, kawan sek men rendah paling aku tak rapat bila dah besar. Kawan u off course la rapat. Kawan sekolah rendah pun rapat jugak sebab masing-masing berjiran 40 jiran 60 bagai. Kawan-kawan teknik dulu agak rancak la buat gathering. Sekarang je slow. Kawan sekolah menengah rendah je yang verrrrryyyyy lonngggg time no see yaaaa..! 

.:: Gorgeous friends! ::.

Kebetulan aku dijemput untuk wedding yanti aka kawan sek men rendah. Tapi time degree dia seuitm ngan aku, so not too "lost contat" lah. The not so best part ialah aku datang sorang. grrrr... Ingat dah tobat dah buat perangai gini, rupanya kena jugak. hehe. Nasib dah kautim dengan sorang member kat sana. Thanks ar fiza ko entertain aku.Tak perlulah aku nak control macho makan sengsorang bila ko sudi teman.

On the way ke khemah terserempak pulak kawan lama. Gila ko, pecah kampung jugak lah kitorang bergelak sakan kat tengah jalan. Maklumlah sekolah-sekolah dulu semuanya kamceng. Dok asrama, buat nakal, kacau warden, lari-lari dari warden. outing pun terbang fly, skip kelas, apa lagi? Tengoklah senarai salah laku asrama, semua boleh tick. Tolak minum arak, dadah semua tu je yang tak buat (GILA KO!). Zaman nakal katakan...(kami tak jahat yer!)

.:: Cubaan gambar berempat ::.


.:: Tangan ika tak cukup panjang plak ::.

.:: Hampir jadik ::.


.:: terpaksa mintak tolong adik lalu lalang ::.
(The worst part aku panggil dia kakak as if aku ni mudalah sangat)

Seperti biasa soalan BNK? adalah yang pertama terpacul dari mulut masing-masing. Tak larat yew nak jawab. Kalau jawab "no comment" mesti kena sound bajet ko artis?! So aku suh diorang ubah instead of BNK? cakaplah "moga ko kahwin tahun ni". Kan sedap sikit dengar. Amiinnnnn..and it works. Adala dalam 5 wish aku dapat. kena cari lagi 35 gitu.hehe.bole?

.:: Yang tengah dah anak 2 ko. Tetap maintain gorgeous! ::.

Datang lambat, rugi sangat pasal ramai lagi kawan dah balik. Ate nak wat camana. So untuk bride & groom... (Ucapan di bawah sekali)

.:: Semua pandang DSLR instead of my camera ::.


.:: Termasuklah aku ::.

.:: dan bride dan kawanku..adess ::.

SELAMAT PENGANTIN BARU!

Nasi tambah:
Gosshhhhh! baju the bride gila lawa. I heart this so so much. Isn't she beautiful? YES! 
(p/s: pakai boutique mana tu? tehehe)






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 comments:

Featured Slider