Lunch Sandwich Je Kat Subway

Kalau makan Subway tak pernah amik foot long yang 12 inch tu walaupun yang half 6 inch tu selalu rasa tak cukup, tak kenyang dan sebagainya.


And sesekali pergi mesti ingat-ingat lupa menu apa yang pernah rasa dulu. Yang pasti roti mesti pilih parmesan. Pernah try yang lain tapi kureng sket.




.::  Jom Lunch Sandwich Je::.


Part yang best waktu pilih sayur & sauce. Tak kiralah apa flavour aku amik aku mesti suruh akak tu taruk semua sayur & sauce yang ada. Leceh ar nak milih-milih, tunjuk tu tunjuk ni. Balun je semua. Bayar sama pun je. Haha..


Disebabkan rasa tak kenyang aku amik meal seat. Yang ni aku amik flavour Italian B.M.T apa tah. Campur Ice Lemon Tea campur 2 cookies sudah RM15.10. Udahnye malam lapor nasi. Haii..bila la mind ni nak set takde nasi tak kenyang..


.:: Buruk perangai makan kiri kanan ::.

M

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 comments:

  1. maapla aku makan sandwich 2" ko..nnti aku ganti balik ek..ahaha

    ReplyDelete
  2. perrgghh!! sedap gile subway!!

    erm..ayat ni ade bunyik2 mcm jeles ker?? :DD

    tak kan?? :PPPP

    ReplyDelete
  3. samelah kite x boleh x mkn nasik.. kalau sehari x jumpe rase x kena, perut mcm lapo je.. selalu ckp "nak gi carik nasi, lapo nasik"... haha

    ReplyDelete
  4. mmg betol tu yunk..pekena nasik bru kenyam..hins ;)

    ReplyDelete
  5. takpe takpe slagi muda ni mkn je la pape yg terasa nk mkn. nnti klu da tua..nk mkn nasi pon tak lalu - ni mak anna yg ckp. hehe ;p anna baru skali mkn subway.tak bape minat..


    p/s : on9 guna lappy abgang..lappy anna diserang malware & virus. ;(

    ReplyDelete

Featured Slider