PINK SHOPPING NIGHT @ MIDVALLEY

First of all, thanks to my favourite magazine Cosmopolitan sebab mengwarwarkan tentang PINK SHOPPING NIGHT yang diadakan di Mid Valley pada 12th Oktober 2010. (Ada unsur-unsur skema plak dalam gaya penulisan itu kan)






To those yang bukan COSMO readers mesti tak dapat Pink Shopping Card ini kan.






Oh yea, CLEO dan Women’s Weekly pun under the same group jugak. So bayangkanlah betapa ramainya orang yang datang dengan memegang kad pink ni semata-mata nak grab semua diskaun-diskaun yang ada dalam list Shopping Kad tu.


.:: Ada emas ke dalam tu? ::.

.:: Mari tolak-menolak amalan mulia rakyat Malaysia ::.

BTW, barang yang aku beli tak termasuk plak dalam list diskaun itu. Urgh..Namun, beli jelah jugak alang-alang dah datang.


.:: The List of Promo Item for the PINK Project::.

.:: Eheh.. Kasut pun nak try yang PINK ::.

On that day jugak paling best sebab dapat bergambar dengan adik Diana Danielle yang sangat lawa itu! Juga handbag dia sangat lawa..Oh My Gucci.. Jelessnye..!! DD ni aku tengok rajin attend program yang COSMO buat ek. Takpe akak sokong dek (Ohh terasa tua sudah).


.:: Lawa.. ~ ~ Handbag ::.


Actually belakang wall aku bergambar tu, ada kumpulkan kisses untuk tunjuk sokongan readers pada program ini. Namun time aku nak buat diorang dah nak tutup kedai.. Nevermind..I save my kisses to someone special (*_-) huwaaaa…. Tak malu…!


.:: Mummmummmuummmummuahhhhhhhhhhhh!!!! ::.


Paling best ialah dapat jadi first 500 yang redeem Goodie Bag dan first 1000 yang dapat Secret Recipe Cupcakes percuma! Bukan senang tau nak dapat. Beratur panjang macam ular. Berdiri macam ombak ditolak kiri kanan.Yang tak tahan lelaki pun ada join beratur ini. What? Semata-mata nak tolong snap gambar untuk awek mereka.Tolonggglah ye ~ ~ ~ Oh nanti kita selongkar apa isi dalam bag tu ye.


.:: Jom Selongkar ::.

m

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 comments:

  1. kasut yg zura try tu seriyes cun..

    ReplyDelete
  2. kasut tu lebih cantik masa ko try secara live berbanding gambar itu! =P

    ReplyDelete
  3. kasut pink & kancil biru:

    Gambar real lagi lawa..ni dekat Vincci +,, mahal norr untuk vincci..hehe..

    ReplyDelete
  4. wow! diana danielle.. my ex! ahaha.. ;-p

    ReplyDelete
  5. wah..wah..seronoknya and nak cakap jugak seriously kasut pink tu sangat adorable..jarang jumpa kasut pink yang cantik dan tak pelik..

    ReplyDelete
  6. haha kesian lelaki itu...
    xbeli ke kasut pink tu heheh

    ReplyDelete

Featured Slider