Sepi dan sendiri aku benci...


Sepi dan sendiri aku benci..Aku ingin bingar..aku mau di pasar..

Pecahkan saja gelasnya biar ramai..Biar mengaduh sampai gaduh...

Bosan..aku dengan penat..dan enyah saja kau pekat..seperti berjelaga jika ku sendiri..T_T

Dulu aku sangat suka cerita AADC ini..sampai ada orang panggil aku cintak..termasuk rakan sendiri...(tolonglah takde maknanya nak bangga atau perahsan tan..salah ke bercerita perkara yang benar..) Ye saya emo.

Orang ingat aku happy..sebab aku ni seorang yang suka ria..duka ria aku ada orang kisah..? aku pun tak amik kisah kalau korang tak tau..




My favorite lyric phrase dalam lagu AADC till now..

"Ku inginkan cerita cinta...terindah bagaikan dalam dongeng..."
(Pasti mengalir air mata bila terdengar lirik ini...kerana ayatnya teramat indah sekali)
*sila baca dalam dialek indonesia, baru mendalam bunyiknye..gitu mbak :-)*


Hint: Saya tengah down sejak dua tiga bulan lalu..not specific to love, money, career or bla..bla..bla..
Just with my LIFE only..full stop.

Cuma malas mahu pikir panjang...

There's no need to complicate, cause our time is short...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. dah lama dah rupanya cite ni.
    dian pun dah kawen.
    tinggal nicholas je.

    ReplyDelete
  2. arghhhhhhhh...walaupun aku lambat baca post nih....sangat rindu citer AADC..masa ni aku tengah rebah (somewhere June) kalo aku baca thread ko nih confirm aku nangisssssssssssssssss

    ReplyDelete
  3. hi fikah mus:
    haha..nicholas tunggu kitew...huhu...*blushing*

    ReplyDelete
  4. eda:
    sabar2 ye da...sabar tau..jangan nangis2.."masalahnya harus disyer".. cinta ada untuk kamu...cheers!!!!

    ReplyDelete

Featured Slider