Dalam suka ada duka (T_T)

Yuhuu..saya tak update blog pasal ingatkan takdak story-mory. Belek-belek camera rupanya ada gambar terbaru la..Uish..cepat betul nyanyuk kan. Macamlah dah tua sangat bunyiknye.

Ahad lepas saya ada date dengan BFF saya. Ke Pavilion! Shuhhhh... jangan gitau orang lain, ni first time saya pergi sana. Padahal dok kat Klang Valley je kan. Orang JB pun ntah-ntah dah pernah pergi kan. Punyela malas nak pikir-pikir naik keta camne, parking mana, jam ke tak..last-last bukak google map, klik kat get direction. Type from : Monorail BB to Pavilion KL, then pilih mode by walking distance. Hek eleh. 10 min je jalan kaki. Ok set. Sonong yo. Maklumlah nak jadi Lone Ranger kena confident ngan jalan nih. Nanti sesat nangis..wat malu rakyat malaysia je.he.he.

.:: Kecoh arr...dekat pun nak bergoogle map ::.

Bila sampai je, nampak dari jauh banyak sangat press menghala ke saya. Eh janganla, saya belum retouchup lagi. Bila sampai dekat..lorr..semua dok fokus ke amoi kat van susu ducth lady tu..Adeh..ingat fokus kat saya tadi.Lupa plak hari itu adalah promo hari susu se dunia. Oh yelah baru teringat si Hanis tu mesti datang kan. Ala.. takpalah.. dah tengahari ni mesti dia dah bantai makan mana-mana.

Anyway, pas jumpe BFF terus kami ke tempat makan wajib kami kat Madam Kwans tu. Adeh, agak-agak kita ni dah boleh jadi model BFF Madam Kwan eh..asal jumpe je mesti makan situ. Menu wajib BFF Fish and Chip yang at the end saya lah tukang perabih. Sungguh gagah saya makan.

.:: Asam Laksa ::.

Kali ini dia belanja. Jadi saya pow lebih.he.he.he. (gelak jahat). Instead of main course, mintak desert plak ah..cendol. Itu belum dalam hati nak tambah satay, banana fritters bagai..lingkup kawan aku tenghari tu kang..he.he.(gelak jahat lagi)

.:: Yummy Cendol! ::.

.:: Yeah! Berjaya. Pow ::.

.:: Pasti BFF menyesal bawak saya kan ::.

Pastu, kami ke GSC tengok Prince of Persia. Seperti biasa, seat adalah penuh. Selalu bila penuh saya mesti kena area dekat screen. Tapi kali ni couple seat still ada kosong. Apa lagi,layannn. Extra money pun tak apalah. Janji selesa.(Kenapa ini tidak berlaku bila bersama BF :-( amboiiii getiknyer... )

.:: Persian Cat tak dipopularkan sekali ::.

.:: Beratur pun nak posing ::.

Nasib best jugak cerita ini. Memula kami nak tengok Makhluk hijau Shrek..tapi takpalah, next time. Sebab bajet nak tengok ngan sibling saya. Adeh, kene tunggu lagi sorang balik asrama plak. Kesabaran..

.:: Sempat singgah Blue Cube redeem Blue Bear ::.

Habis wayang, jalan-jalan sket tanpa arah tuju sangat sebab kami menunggu seseorang lagi. Tapi malangnya decision adalah sangat getir waktu itu sehingga mencetuskan pergaduhan antara kami-kami.T____T. Tension campur sedih..Anyway kalau dia terbaca saya mintak maaf pada beliau dan juga teman date saya ini. Saya kah punca??? T________T :'(

Ampun dan maaf pada yang terlibat..Saya tak percaya benda macam ini boleh terjadi! T____T
Sedang berduka-suka.....


M


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. wah! byk aktiviti akak dgn bff ye? bestnyer... perghhh!!!!!! besarnye cendol tu!! sedap!

    ReplyDelete
  2. bunbun pon tapernah pegi PAVVI. hahahahahaha >__________<

    ReplyDelete
  3. Hi NICK IRFAN:
    Secara jujurnya cendol itu tawar dan kurang lemak...adeh...tiba-tiba rasa nak cendol lagi...

    ReplyDelete
  4. Hi bunbun:

    eh...ada lagi org Klang Valley yang tak pergi lagi..ha dah masuk UM ni haruslah hujung minggu asyik pergi jer nanti..

    ReplyDelete

Featured Slider