10 Months Birthday Party

Oh biase orang sambut 12 months kan @ 1year. Tapi kali ni memang tak silap kira, baby ni baru je 10 month tapi parent nye sudah celebrate awal-awal birthday dia. Pelik tak??

.:: Asyik dukung anak orang je *wink*::.

Actually Ajim@bday boy akan folo mama papa dia balik ke UK balik June ini. That's why lah buat awal-awal kat sini. Takde kerjala saya nak gi celebrate 12th Months tu kat UK ye dak. Thanks to my BFF sebab dpt accompany saya ke sana. The decision was made about 2hr before the event. Kami sempat singgah explorace hadiah lagi. Sebab mama cakap better lah bawa hadiah. (Ingat raya ke nak bagi angpow-angpow)

.:: Cinonet aja hadiahnye yer ::.


The food was so marvellous, ada BBQ lagi. And for the first time, saya makan BBQ "Kambing mbek mbek" sampai habis. Tak perasan sebenarnye yang itu kambing sebab dok pot-pet pot-pet ngan BFF. Actually ada bad experience makan kambing. Dulu-dulu waktu first time ever nak try ada bau Hamis Jalikha. Siap tutup hidung nak habiskan. Since that lah, saya tak makan kambing lagi. Trauma dengan bau itu. Maaf lah sang kambing..

.:: Camne leh tak perasan ada kambing plak ::.

.:: BFF suka hati saya makan kambing akhirnya ::.

Sambil makan-makan siap ada game kotak beracun. Adus, game itu sangat mendebarkan sebab kena pas bola merah until music berhenti. Saya ni tengah fokus makan terus jadi berdebar-debar. Nasib tak kena, kalau tak...tak taulah gaya apa saya kena posing nanti. Untuk tidak menghampakan penganjur, saya join game-musical chair. Sebenarnye, penat saya topap makanan so that boleh bagi reason "i tengah makanlah" tapi tetap kena tarik..he.he. Tak menjadi rupanya.

.:: Budak kecik pun kena join passing2 ::.

.:: Hilang fokus pada Blueberry Parmesan Cheese cake ::.

.:: Ni practise tawaf ke ::.

.:: Tengah pikir camne nak mengelat ::.

.:: Sudden Death - sampai tolak ke lantai ::.

Anyway, it was so fun sebab memang saya tak pernah attend Birthday Party anak kawan saya. So, Min really appreciate your invitation. Good luck in getting your Drship title. Me? Soon, sooner or soonest...?? he.he.

.:: Birthday Boy tidur pulak :-( ::.

Thank You!

m




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 comments:

  1. Hi jfook:
    thanx ya..

    Hi ravishingpeacock:
    mestilah meriah..si kecoh (saya) ada disitu.hehe..

    ReplyDelete

Featured Slider