Who Will Win the World Cup?

Ding dong..!!


Wah tak lama lagi, ramai lah yang akan tidur lambat kan. Yelah, nak jadi the most updated kat office/school nanti. Boleh la jaja cerita malam tadi performance player camana. So that, yang tak tengok atau gagal operasi burung hantu bajet korang ni style la semua pasal World Cup korang tahu.

Eleh tah tah saya pun sama tak. Errk..? Oh tak mungkin..!! Sorry, saya tak kuasa nak jadi panda bear. Anyway, saya tetap akan luangkan masa tengok Pembukaan & Final Game World Cup. Kurang-kurang takdelah pe-rak sangat tak tahu langsung kan.

.:: GOOOLLLLLLLL ::.


Jadi korang rasa tahun ni siapa menang?? MalaysiaAfrika Selatan? Hu.hu. Plak tu, time ni jugak lah semua kompeni-kompeni gempak nak buat kontest teka negara mana masuk final kan. Saya dulu pun pernah menang dua hadiah sempena Piala Dunia.

Waktu tu saya darjah enam. *gila kau-darjah enam dah rajin masuk kontest*. Saya masuk kontest Coca-cola. Coca Cola memang confirm tiap-tiap tahun mesti ada punyalah. Saya dapat jam & Jersy Adidas Coca Cola. Tapi this year ? Jangan risau...Adidas tetap buat hadiah untuk World Cup Lover. Nak tahu!

 Jangan malas untuk klik sini - - >>> Adidas World Cup 2010 Promo

.:: Best nye! Nak jugak! ::.


Dulu, Saya suka sokong England sebab ada Beckham. Sekarang?? Ntah. Si Manis Jantung Sweetheart saya sokong Netherland sebab ada Nistelrooy. Folo dia jugak lah.. *Boleh camtu?*. He.he. Nyibuk je..(Alamak player lapuk lah)










:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Project Alpha Season 2 is presented by
Adidas Action 3
and supported by
P1 and MAS
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. sy sokong england.. tapi spain yg akan menang kot..

    ReplyDelete
  2. to Ezany: ohh..ada gang jugak..tapi england mesti tak akan menang punya lah..hehe..n

    ReplyDelete
  3. i just sokong Italy..huhuhu... dulu selalu sokong England, tp tak menang....

    ReplyDelete
  4. To FifaMusz :

    Entah england ni memang bunyi je lebih..masih memikir nak sokong sapa..haha..

    ReplyDelete

Featured Slider