Before & After


Alamak..sapa nak join saya gotong-royong bersihkan sawang kat blog ni. Macam dah berabuk je.huhu.

Dah jangan nak membebel cakaplah pemalas. Lurus ke titik straight to the point je.

Sabtu minggu lepas saya dapat jemputan daripada ex- project team company lama saya.

Yang best nye kami ni..walaupun  ramai dah resign termasuklah Project Manager sendiri, tapi ukhuwah *cewah – sebutan tak hingat* sesame kami masih kukuh..Bila jumpe pun rasa macam baru je semalam jumpe..Yelah memasing ada facebook skang ni..kemain update.

.:: Memang bab makan no 1 ::.


Sesampai je bangunan itu..ada rasa bangga sket la, sebab dulu saya pernah jaga projek ni walaupun sekejap tapi experience dia walaweh..especially bila berada kat tingkat 29..memang kasi gegar jantung bila tengok bawah. Nasib saya ni tak berapa nak gayat..Kalau tak, tak pasal-pasal mamat indon tu kena papah boss pompuan ini pengsan. (oh saya bukan bos..tapi mereka panggil kami boss..layannnzzz)


.:: at ~120m height of building ::.


Sambil makan-makan, gossip-gossip kitorang merancang nak buat family day. Kalau takde halangan ke Pulau Tioman!! Yeahh..! Saya malu pada diri sendiri Tioman pun tak pernah pergi..sila boo sama saya..Bila??


Kalo ikut boss bila-bila aja..*Bos gaji besar bolehla – sponsor la kami plak..huhu*. Tarikh akan ditentukan, so kena allocate la tiap2 bulan RM50 (guna cara BMW) until…???  Maybe lepas kak Ila QS habis pantang..hoye...banyak masa lagi..yang lain sila jangan pregnant dulu..nanti asyik alas an mabuk-mabuk2 pregnant je…oopsss sorrii..teremo..hehe..


.::The Team ::.


So apa kaitan before & after dalam entry ini..??? Jap la, kasi intro dulu. *Ellleeehh..over betul ayat atas untuk intronyer*. Ni ha, bawah ni..gambar saya during construction stage dengan after completion stage..Tiba-tiba rindu balik nak join construction…Bakal-bakal engineer di luar sana..Study rerajin ye..Huh poyo kakak ni bajet macam telah berjaya gila..hehe…in progress okay… (*_-)


.:: Before - 2007::.
(Wakaka..nampak tak handphone besar itu..yuks)




.:: After - 2010 ::.
(Area ni dah jadi cafe - nice!)


Okay, saya dah penat bersihkan sawang-sawang ni. Banyak spider rupanya termasuk lah cicakman..Eifa tag saya..Nanti saya buat secepat mungkin. Takdelah jadi macam tag dari ezma yang tak buat-buat sampai sudah expired..adoi..maafkan daku ye.


M




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 comments:

Featured Slider