Mencari Indahnye Isnin

Selamat pagi semua!!

Assalammualaikum..

Pagi-pagi ni cuaca sejuk-sejuk ada kabus-kabus. Aku pon dah jadi hilang pertimbangan ni jerebu ke kabus ke apa. Yang aku tau sejuk.

Dalam kesejukan sambil layan blues senin ni ntah napa kaki tertuju ke kedai News.com kat LRT nih.
Dari hujung sini ke sinun ku telek-telek majalah. Her World takdak, okelah usha mag Cosmopolitan. Sekali isi cam boring..hurrmmm ku belek2 The Malaysian Women Weekly cam best jer tapi dalam plastik. Okelah, sebab dalam plastik kita beli la ni.

Lagipon headline WIN LUXURY HOTEL STAYS WORTH RM  25,000!  tu macam memanggil-manggil ioll tuk membeli. Hahaha. Lammmaaaa dah tak join contest ni. Jom asah skill balik.. harap-harap tuah masih melekat..kiki.

Masuk-masuk opis, say morning! (padahal tak sapa pon sampai, baru 715 am kot).

So sebelum baca doa bekerja, fokus, kerah otak, mari kita panaskan enjin dengan Nasi Lemak Abang Sazali kita ni !




Enjoy Monday... Enjoy Working..Bismillah..




Tips elak Monday Blues (klik sini)



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. eh seyesly ko update blog?
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete

Featured Slider